استاندار زنجان:

پاسداشت وقایع ملی موجب برهم زدن معادلات دشمنان می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۹:۴۴
کد خبر: ۸۴۸۰۱۸
استاندار زنجان حضور پرشور مردم در انتخابات را مهم توصیف کرد و گفت: زنده نگه داشتن وقایع ملی موجب ارتقا وحدت و برهم زدن معادلات دشمنان در مورد ایران و منطقه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای اداری و آیین معارفه رسمی فرماندار جدید شهرستان طارم ضمن اشاره به اهمیت وقایع مهم ملی پیش رو در کشور افزود: با توجه به نزدیک بودن سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات افتخار آفرین بیت المقدس، روز قدس و همچنین سالروز وفات بنیانگذار جمهوری سلامی ایران امام راحل(ره) ضروری است که مردم سراسر کشور با حضور پرشور خود در پاس داشت این وقایع بزرگ که نماد اقتدار ایران اسلامی است دوباره معادلات دشمن را برهم بزنند.
مقام عالی اجرایی استان اظهار کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، از جند جهت نماد وحدت فرماندهان و نیروهای مردمی و نظامی و همچنین نماد برخورد با دشمن با زبان اقتدار با استراتژی حمله به جای دفاع می باشد، بنابراین حضور پرشور مردم برای زنده نگه داشتن این روز بزرگ موجب اتحاد دوباره نیروها، مردم و دولت خواهد بود.
استاندار زنجان ادامه داد: روز قدس نیز به دلیل مقابله با اسرائیل غاصب، رژیمی که وجودش به وجود قدس اشغالی وابسته است برای مسلمانان بویژه مردم ایران روز بسیار مهمی است و حضور تمام اقشار جامعه و پاس داشت این روز تمامی معادلات این رژیم و آمریکای جنایتکار را در منطقه برهم خواهد زد.
نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: همان طوری که نقشه آنان در طرح خاورمیانه بزرگ با تلاش نیروهای انقلابی و سپاه ایران نقش برآب شد، به طوری که برای انتقام از این شکست خود نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروههای تروریستی قرار دادند.
استاندار زنجان یکی دیگر از وقایع ملی مهم پیش رو در کشور را سالروز رحلت امام راحل عنوان و خاطرنشان کرد: هر آنچه که ما از انقلاب داریم و موجب ایجاد لرزه بر اندام زورگویان شده، متعلق به امام راحل، جانشین ایشان و مردم است و پاس داشت این روز نشان دهنده تجدید بیعت با آرمانهای امام و انقلاب خواهد بود.
وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال دشمنی آشکار آمریکا با این کشور را اتحاد و انسجام برشمرد و افزود: دشمنی آمریکا از اول انقلاب تاکنون وجود داشته و در حال حاضر نیز با حضور مستقیم در منطقه، این کشور در اوج دشمنی با ایران است و به صورت علنی در امور کشورها دخالت می کند.
این مسوول تاکید کرد: در طول این چند ماه هر کاری که از دست آمریکا و نوکران منطقه اش بر می آمد انجام داده و مطمئنا با اتحاد و انسجام مردم و مسوولین باز هم شکست خواهند خورد.
حقیقی کار در پست خطیر فرمانداری را به علت مسئولیت های سنگین آن کاری سخت و طاقت فرسا عنوان کرد و افزود: یک فرماندار برای موفقیت باید انرژی مضاعف، تحمل و صبر داشته باشد و خط قرمز اصلی که همان خدمت به مردم است را جزء اولویت های اصلی خود قرار دهد.
مدیرعالی اجرایی استان اظهار داشت: مدیران با توجه به شرایط موجود و برخی قوانین دست و پاگیر تا حد امکان رفتار مناسب و انسانی با مردم داشته باشند و تمام تفکر یک مدیر باید به دور از تفکرات حزبی، همگام با اهداف دولت و کار شبانه روزی و جلب رضایت مردم باشد، در غیر این صورت با رعایت نکردن خط قرمز نظام حتما باید از مدیریت خود کناره گیری کند.
نماینده عالی دولت در استان، پاک چشم بودن، پاک دست بودن و صداقت را از ویژگیهای اصلی یک مدیر انقلابی و موفق عنوان و تصریح کرد: یک مدیر موفق باید به دور از شهوت اقتصادی و مدیریت باشد و در اجرای پروژه ها ، پروژه های دارای اولویت را با کار علمی مدنظر قرارداده و از پیمانکاران اجرائی لایق و سطح بالا استفاده نموده و در تمامی مراحل اجرای پروژه نظارت مستمر و دقیق داشته باشد.
حقیقی اضافه کرد: اگر مدیری تمامی این ویژگی ها را رعایت نماید هم سرباز ولایت ، هم مدیر لایق دولت و هم سرباز واقعی مردم خواهدد بود.
استاندار زنجان در پایان از انتصاب دو معاون فرماندار شهرستان طارم و بخشدار بخش چورزق تا هفته آینده نیز خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در انتصاب مدیران به بومی بودن مدیر توجه بیشتری شده است، بخشدار بخش تازه ابلاغ شده گیلوان نیز تا یک هفته آینده مشخص و معرفی خواهد شد.

 

نظر شما