استاندار زنجان:

اقتدار نیروهای مسلح ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۷:۳۳
کد خبر: ۸۴۸۳۳۵
اقتدار نیروهای مسلح ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است
استاندار زنجان گفت: امروز دانش نظامی و منابع انسانی نیروهای مسلح به جایگاه هوشمندی رسیده و این اقتدار لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در آئین تودیع و معارفه فرماندهان تیپ 216 زرهی زنجان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شواری تامین و شواری اداری استان برگزار شد، افزود: اگر زور استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، به جمهوری اسلامی می رسید به حتم برای دستیابی به اهداف نامشروع خود لحظه ای درنگ نکرده و امان نمی داد.
وی با بیان اینکه آمریکا همواره تلاش کرده است تا دیگر کشورها را با قلدری و زور و تزویر، تابع خود کند، اظهار داشت: ایران به پیشرفتهای خوبی در عرصه نظامی دست یافته، اما آمریکا در قیاس با گذشته پیشرفت چندانی نداشته ولی دروغ زیاد گفته است.
حقیقی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در راس تهدیدات آمریکا قرار داشته و در واقع بیش از 50 بار مورد تهدید قرار گرفته است به وجود امنیت در ایران اشاره کرد و افزود: وقتی صحبت از امنیت می کنیم باید شرایط تاریخی پیرامونی تهدیدهای امنیتی را هم در نظر بگیریم. 
وی به شیطنت های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: شیطنت از اوایل پیروی انقلاب بوده و هست اما مهم این است که نقشه دشمن را بشناسیم و مناسب آن نقشه پاسخگو باشیم.
حقیقی ادامه داد: در حال حاضر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و منابع انسانی ما با اوایل انقلاب قابل قیاس نیست و در آن دوران ارتش خود را بازنیافته و سپاه نیز تازه شکل گرفته بود و کشور به لحاظ دانش نظامی و منابع انسانی به بیگانه وابسته بود.
حقیقی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح ایران از نظر دانش، وحدت، اتحاد و داشتن ارتباط با مردم به نقطه مطلوب رسیده است، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما می دانند که راه برقراری امنیت در جامعه ای مثل جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی، وحدت، اتحاد و همراهی با مردم است و این باید حفظ و تقویت شود. 
استاندار زنجان با بیان اینکه امروز اتحاد، انسجام، هماهنگی و یکدلی بین نیروهای مسلح کشور برقرار است گفت: رمز جمهوری اسلامی بر پایه وحدت و اتحاد، استوار است و امید می رود این امر مهم حفظ و ارتقا بیشتری یابد.
گفتنی است؛ در پایان این آئین سرهنگ زرهی ستاد، داوود حمدی، به عنوان فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان معرفی و از خدمات امیر سرتیپ 2 ستاد، علی مظهری، فرمانده قبلی این تیپ با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز