رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

بهره‌برداری از معدن توسط کارمندان دولت، ممنوع است

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۲:۰۸
کد خبر: ۸۴۹۴۷۵
بهره‌برداری از معدن توسط کارمندان دولت، ممنوع است
ناصر فغفوری: متأسفانه برخی مدیران و مسئولان دولتی به انحای مختلف در این زمینه اقدام به دور زدن قانون می‌کنند، به این صورت که با دادن وکالت بلاعزل به بستگان خود در بهره‌برداری از معادن، قانون را دور می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بهره‌برداری از معدن توسط کارمندان دولت، ممنوع است اما برخی مدیران در این زمینه قانون را دور می‌زنند.

ناصر فغفوری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای معادن استان با تاکید بر اینکه طبق قانون، بهره‌برداری از معادن توسط مدیران و مسئولان دولتی ممنوع است، افزود: متأسفانه برخی مدیران و مسئولان دولتی به انحای مختلف در این زمینه اقدام به دور زدن قانون می‌کنند، به این صورت که با دادن وکالت بلاعزل به بستگان خود در بهره‌برداری از معادن، قانون را دور می‌زنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با یادآوری اینکه میزان هجمه‌ای که در برهه کنونی به معادن وارد شده، با آنچه که بر روی کاغذ با این موضوع مواجه هستیم، کاملاً مغایر است، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که برای جلوگیری از دور زدن قانون توسط برخی مدیران دولتی در زمینه بهره‌برداری از معادن انجام شده، رایزنی با دفاتر اسناد رسمی است تا اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص وکالت‌های بلاعزل در این زمینه به سازمان صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز