اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان؛

بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۸:۱۳
کد خبر: ۸۴۹۸۳۶
بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر
فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، بیانیه صادر نمودند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ متن بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان به شرح زیر است:

خرمشهر راخدا آزاد کرد                                  «امام خمینی ره»

حماسه سوم خرداد حادثه ای عظیم و به یاد ماندنی است که به عنوان نماد ایثار، فداکاری، استقامت وشجاعت ملت بزرگ ایران دردفاع ازآرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته شده و نشان ازحق باوری نسلی به پاخاسته بود که با تأسی از انقلاب خونین کربلا و در پرتو ولایت ،  برای حراست از میهن اسلامی مرزهای شهادت را رهپویه خود ساخت تا اعجاز مقاومت را بر تارک تاریخ معاصر انقلاب رقم زند.

حماسه عظیم ، به یاد ماندنی  و غرور آفرین  آزاد سازی خرمشهر متعلق به همه نسل هاست.

عملیات افتخارآفرین بیت المقدس که 161 شهید والامقام استان زنجان نیز با رشارتهای بی نظیرخویش ، حماسه ای جاودانه آفریدند،توانست دشمن تا دندان مسلح را که «آمده بود تا بماند»زمین گیرکند و مهرشکست و ناامیدی را بر پیشانی او بکوبد تا نشان دهد که  ملت شجاع و بزرگ ایران در دفاع از آرمانهای والای خود ذره ای عقب نمی نشیند و مقابل هر متجاوزگری قاطعانه و متهورانه ایستادگی می کند.

اینک ما فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه به یاد ماندنی را گرامی داشته ، ضمن تجدید میثاق با آرما نهای امام راحل و«مقام معظم رهبری» و شهدای گرانقدر8 سال دفاع مقدس ،اعلام میداریم که در راه تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص درحوزه تعلیم و تربیت ، باتمام توان و تلاش مجدانه خود گام برداشته و در راه اعتلای هرچه بیشتر ایران اسلامی خواهیم کوشید. انشاءا...

 

نظر شما