فرماندار زنجان در جلسه کمیته اجرائی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی:

فصل الخطاب برگزاری انتخاباتی سالم اجرای قانون و رعایت اصل بی طرفی است

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۵:۴۰
کد خبر: ۸۵۰۹۰۷
فرماندار شهرستان زنجان در دومین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان فصل الخطاب برگزاری انتخابات سالم وپرشور را اجرای قانون ورعایت اصل بی طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار شهرستان زنجان در دومین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان فصل الخطاب برگزاری انتخابات سالم وپرشور را اجرای قانون ورعایت اصل بی طرفی  دست اندرکاران برگزاری انتخابات برشمرد.

   رضا عسگری صبح امروز درجمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان زنجان، ازدست اندرکاران برگزاری انتخابات خواست قانون را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و اجازه سوء استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات را به  احدی ندهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان بر ضرورت ایجاد بستری مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط تاکید نمود و گفت: ضروری است انتخابات سال های گذشته  آسیب شناسی شود  و با رصد کمبودها و نواقص، تمامی ظرفیتهای مجموعه فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی با رعایت قانون در پیشبرد امور انتخابات به کار گرفته شود.

عسگری با اشاره به اینکه تمامی تحرکات ،رفت آمدها و اظهار نظرهای مدیران رصد می شود افزود: مدیران دستگاههای اجرایی  در اظهار نظرهای خود در خصوص انتخابات جانب احتیاط را رعایت نمایند تا شائبه طرفداری ازکاندیداهای احتمالی پیش نیاید.

وی همچنین آرای مردم در انتخابات را حق الناس خواندو بیان داشت: مجموعه فرمانداری با تمام ظرفیتهای قانونی آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات رافراهم نموده  و به  کاندیداهای احتمالی و طرفداران آنها هشدار داد با سوء استفاده کنندگان از امکانات دولتی و همچنین تبلیغات زود هنگام برخورد قانونی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز