رییس هیات ووشوی استان زنجان خبر داد:

درخشش ووشوکاران زنجانی در اردوی تیم ملی

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۷:۳۶
کد خبر: ۸۵۱۳۲۳
درخشش ووشوکاران زنجانی در اردوی تیم ملی
رامین موحدنیابا اشاره به پیگیری فعالیت‌های هیات ووشو در بخشهای مختلف، اظهار کرد: ووشو در زنجان ورزش محبوبی بوده و همواره ورزشکارانش به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.اردوی تیم ملی برای آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رییس هیات ووشوی استان زنجان از درخشش ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: ووشو کاران زنجانی پس از شکست حریفان خود در مسابقات ورودی تیم ملی به مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی جوانان ایران دعوت شدند.

 وی با بیان اینکه این مرحله از اردوها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، اشاره‌ای به نفرات راه یافته به این اردو کرد و گفت: ابراهیم اصلانی در بخش ساندا ابراهیم به این مرحله راه پیدا کرد که در سوابق خود مدال طلای نوجوانان جهان در 2018 برزیل را دارد.

❇️ موحدنیا در ادامه با اشاره به اینکه در بخش تالو ابوالفضل قره باغی به ابن مرحله از اردوی تیم ملی راه یافت، ابزار کرد: وی دارنده ۲ مدال طلای المپیاد استعدادهای برتر و ۲ مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور است.
 رییس هیات ووشوی استان زنجان توحید هدایت پور را نیز از دیگر راه یافتگان زنجانی به اردوی تیم ملی عنوان کرد و افزود: این ووشوکار نیز دارنده یک مدال طلا و ۲ نقره مسابقات قهرمانی کشور است.

 

نظر شما