رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

۳۳۹۵ انبار زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت شده است

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۵۲۲۳۲
۳۳۹۵ انبار زنجان در سامانه جامع انبارها ثبت شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سه هزار و ۳۹۵ انبار در این استان در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به منظور نظارت بر فرایند واردات، صادرات، حمل، نگهداری و مبادله کالا و ارز ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری افزود: بر اساس ماده پنج قانون مبارزه با قاچاق دولت به منظور جلوگیری از ارتکاب قاچاق و شفاف سازی نظامند آن سامانه الکترونیکی و هوشمند جدید مورد نیاز برای نظارت بر فرایند مبادله کالارا ایجاد کرد.

به گفته وی، همه اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به رعایت احکام این قانون هستند و متخلفان حقیقی به محرومیت از اشتغال به مدت یک سال و متخلفان حقوقی نیز تا ۶ ماه از فعالیت تجاری محروم می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به منظور تسهیل و تسریع فرآیندهای تجاری و نظارت و مدیریت کارآمد ورودی و خروجی زنجیره تجاری باید ابزاری برای شناسایی مکان نگهداری و میزان ورود و خروج کالا به هر انبار در هر لحظه باشد.

فغفوری تاکید کرد: این سامانه موجب کنترل بازار، جلوگیری از احتکار شده و از طریق آن مدیریت مناسب انبار کالاهای خاص محقق می شود.

وی یادآوری کرد: برای تحقق این اهداف در سطح استان زنجان تاکنون سه هزار و ۳۹۵ انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: این انبارها شامل واحدهای کشاورزی، معدن، صنعت، واحدهای بهداشتی و درمان، دامی، طیور و آبزی، و مراکز نگهداری محصولات در سطح شهرستان‌های، زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان، خرمده، ایجرود، و طارم است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز