جمعه دهم خرداد از میدان قائم به سوی مصلی؛

راهپیمایی گسترده روز قدس در زنجان با حضور اقشار مردم و وزیر دفاع و پشتیبانی کشور برگزار گردید

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۲:۱۹
کد خبر: ۸۵۲۸۲۳
همزمان با مرکز استان، مراسم راهپیمایی روز قدس در تمام شهرستان‌های استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی نیز برگزار گردید. این راهپیمایی در محل برگزاری نمازجمعه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم راهپیمایی در شهر زنجان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از میدان قائم به سوی  از مصلی خاتم‌الانبیا (ص) انجام شد.

همزمان با مرکز استان، مراسم راهپیمایی روز قدس در تمام شهرستان‌های استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی نیز برگزار گردید. این راهپیمایی در محل برگزاری نمازجمعه به پایان رسید.

             20190531_110700

 مردم دیار غواصان دریادل با مشت‌های گره انزجار خود را از ظلم و سمت استکبار جهانی علیه مسلمانان اعلام نمودند. جمعه آخر رمضان در جهان، سمبل اتحاد و همبستگی است .
امروز شهروندان زنجانی از همان ساعات‌ نخستین، خود را از خیابان‌ها و معابر مختلف شهر به میدان قائم رساندند تا در به راهپیمانان روز قدس، بپیوندند.

امام جمعه، استاندار، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، احزاب و گروه‌های متعدد، نیروهای نظامی و انتظامی و دانشگاهیان هر کدام در پیام‌هایی جداگانه از مردم خواسته بودند در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل نماز جمعه اشاره نمود که:کشورهای اروپایی و غرب برای اینکه بتوانند از وحدت و اتحاد مسلمانان جلوگیری کنند، مردمی را به فلسطین کوچاندند تا کشور دولت غاصب صهیونیستی را برای رسیدن به منافع خود تشکیل داده و کشورهای اسلامی را مورد چپاول و غارت قرار دهند.                       

قدس 6333

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز