روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

بیانیه اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۱:۰۵
کد خبر: ۸۵۲۹۰۶
بیانیه اداره کل ورزش و جوانان  و سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس
تاوان بی توجهی های مسلمانان دیروز، نسبت به قبله اول خود، امروز به قیمت خون های بی گناه و فشار های بی حد و محرومیت های ضد بشری پرداخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان در رابطه باگرامیداشت روز جهانی قدست بیانیه مشترکی صادر نمودند.

بسم الله الرحمان الرحیم

تاوان بی توجهی های مسلمانان دیروز، نسبت به قبله اول خود، امروز به قیمت خون های بی گناه و فشار های بی حد و محرومیت های ضد بشری پرداخته می شود.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز جهانی قدس را تنها روز مبارزه با اسرائیل غاصب نمی داند که اسرائیل و صهیونیسم، حقیر تر از آن است که نیاز به این همه تجهیز باشد، بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

ورزشکاران نیز با حضور خود در تمامی صحنه ها و جلوه های مبارزه و معارضه، بارزترین شکل تعهد را به نمایش خواهد گذاشت. روز قدس نماد آزاد خواهی، وحدت و همدلی امت اسلامی است و مسلمانان جهان همه ساله با راهپیمایی گسترده در جهان ضمن اعتراض به اشغالگران، آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی را مطالبه  می کنند.

امت اسلامی و سایر ملل آزادی خواه و عدالت طلب جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بلندتر از همیشه فریاد نابودی این غده سرطانی را سر می دهند و ضمن همدری با مظلوم فلسطین، بر آزادی قدس شریف و همه اراضی اشغالی و احقاق حقوق تضییع شده آنان تاکید کنند.

اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان ضمن محکومیت شدید حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم فلسطین، کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان و آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان، از تمامی نهاد های بین المللی  می خواهد در اقدامی عاجل، جدی و قاطعانه به این نسل کشی پایان دهند و بر این اساس جامعه ورزشی استان اعم از بسیجیان ورزشکار فعال در تمامی رشته ها، اساتید و مربیان ورزشی، باشگاه های فرهنگی ورزشی، هیات های ورزشی به فضل الهی همراه با مردم شهید پرور استان، چون سنوات گذشته جهت تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و حمایت از مظلومان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و اعلان انزجار خود را از دولت های مزدور و سرکوب گر منطقه و فرا منطقه ای به خصوص مستکبران غربی اعلام می دارد و تا رسیدن ملت فلسطین و سایر ملل مستضعف جهان به حقوق  و حق خود از هیچ کوششی دریغ نمی نماید.

جامعه ورزشی استان زنجان ساعت 10 صبح جمعه 10 خرداد ماه از مجموعه ورزشی انقلاب راهپیمایی را آغاز و در بلوار شهید چمران به دیگر اقشار و مردم شهید پرور زنجان، خواهند پیوست.

به امید برپایی نماز جماعت در مسجد الاقصی به امامت حضرت ولی عصرعج

اری وعده اللهی بسیار نزدیک است و به زودی قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی باز می گردد. والسلام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز