معاون استاندار زنجان:

تغییرات مدیریتی برای ارتقای شاخص های توسعه است

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۲:۰۱
کد خبر: ۸۵۴۲۴۵
تغییرات مدیریتی برای ارتقای شاخص های توسعه است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تغییر مدیران اجرایی به معنای نفی خدمات و زحمات نبوده، بلکه این تغییرات در راستای ایجاد نوآوری، اجرای برنامه های جدید و راهبردی و ارتقای شاخص های توسعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در شورای اداری شهرستان طارم اصلی ترین مأموریت مدیران اجرایی را خدمت به مردم، امید آفرینی و تقویت اعتماد عمومی عنوان کرد و افزود: مدیران اجرایی جدید باید زمینه‌های ارتقا سیستم برای خدمتگزاری بهتر به مردم را فراهم کرده و در تکریم ارباب رجوع به معنای عام و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به معنای خاص نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
وی ضمن اشاره به سیاست‌های دولت در استفاده از مدیران جوان و بومی، اظهار داشت: جوان‌گرایی و بومی گرایی دو مقوله مهم در انتخاب مدیران اجرایی شهرستانها بوده و سیاست‌های دولت در استان زنجان نیز در همین راستا است.
مرادی نافچی با اشاره به نقش مؤثر بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل دولت در مورد استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت بانوان در مسئولیت‌های اجرایی، هم اکنون در استان زنجان ۲۰ نفر از بانوان به عنوان مدیران بالادستی و میانی در حال ارائه خدمت هستند و به دنبال آن هستیم که بیشتر از ظرفیت بانوان در امور اجرایی بهره مند شویم.
این مسئول فلسفه حضور مدیران اجرایی در ادارات را تسهیل خدمت رسانی به مردم و پیشگیری از نارضایتی آنها عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نیازهای مردم را با توجه به اقتضای فصل و شرایط محیطی احصا کرده و برای آنها برنامه عملیاتی ارائه نمایند.
معاون استاندار زنجان فصل تابستان را بهترین فرصت برای ایجاد شادی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی باید برای اوقات فراغت مردم زمینه‌های لازم را فراهم نمایند و با برنامه ریزی مناسب برای ایجاد تحرک، شور و نشاط در جامعه اهتمام ورزند.
وی جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری را یکی از بهترین و جدیدترین منابع درآمد ارزی برای کشور عنوان کرد و افزود: شهرستان طارم به دلیل دارا بودن طبیعت بکر و خدادادی و ظرفیت‌های ویژه گردشگری می‌تواند یکی از مقاصد مهم و مناسب برای گردشگران و طبیعت دوستان باشد.
مرادی نافچی اضافه کرد: برای تحقق افزایش زمان اقامت گردشگران، ضروری است زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای اقامت توریست‌ها و گردشگران در این شهرستان فراهم شده تا درآمد مناسبی از این راه جذب شهرستان و استان زنجان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به تولید محصولات باغی و کشاورزی متنوع در طارم، جشنواره تولید این محصولات باید در سطوح فرا استانی و ملی و بین المللی برگزار شود، تا با حضور گردشگران خارج از استان رونق اقتصادی نیز از این طریق در شهرستان اتفاق بیفتد.
وی از کسب عنوان برتر توسط نیروی انتظامی استان زنجان در امر تکریم گردشگران در کشور ابراز خرسندی کرد و افزود: در سال جاری نیروی انتظامی زنجان در ۶ محور از هفت محور ارزیابی‌های انجام شده به عنوان برتر در امر تکریم و راهنمایی گردشگران در سطح کشور دست یافت که بی تردید یکی از عوامل جذب گردشگر، تکریم و راهنمایی آنان است.
مرادی نافچی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را یکی از اتفاقات بزرگ در کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات، باید زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری و پرشور مردم در یک صحنه رقابتی سالم فراهم شود و این موضوع وظیفه مدیران اجرایی است که در نهایت امانت داری باید زمینه‌های برگزاری انتخابات پرشور فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اظهار داشت: بر همه ما واجب است برای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حفظ وحدت و انسجام در راهپیمایی این روز به صورت پرشور و همگانی حضور پیدا کنیم.
این مسئول راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد وحدت و انسجام همه اقشار برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی برای مقابله عالمانه، مدبرانه و مقاوم در برابر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
گفتنی است؛ در جلسه در احکام جداگانه ای از سوی استاندار زنجان، جلیل جزونقی و رسول رستم‌خانی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان طارم و سید حنیف شفیعی و رسول اکبری به ترتیب به عنوان بخشدار بخش جدید گیلوان و بخشدار بخش چورزق معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز