مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان میزبان دومین دوره المپیاد استعدادهایی برتر ورزشی کشور شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۲:۲۹
کد خبر: ۸۵۵۴۲۴
زنجان میزبان دومین دوره المپیاد استعدادهایی برتر ورزشی کشور شد
خلیلی: زنجان در نخستین دوره این مسابقات نیز در چهار رشته ورزشی میزبانی را برعهده داشت

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل با بیان اینکه ورزش زنجان در مسیر رشد و تعالی مطلوب قرار دارد، اظهار کرد: افتخارافزینی ورزشکاران زنجانی در رشته‌های مختلف ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از قطعی شدن میزبانی زنجان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خبر داد و گفت: براساس اعلام آمادگی مدیران کل ورزش وجوانان استانها و پس از بررسی های ستاد المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور 10 استان میزبان دومین دوره المپیاد مشخص شدند.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای امکانات بیسار خوب و مطلوب سخت افزاری ورزش است، خاطرنشان کرد: استانهای زنجان، اردبیل، البرز، کرمانشاه، قزوین، تهران، سیستان و بلوچستان، کردستان، مازندران و گلستان 10 استان کشور میزبان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور هستند.

 خلیلی با اشاره به اینکه این مسابقات در دوبخش پسران و دختران برگزار می‌شود، ابراز داشت: زنجان در نخستین دوره این مسابقات نیز در چهار رشته ورزشی میزبانی را برعهده داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش زنجان در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش قرار دارد، افزود: به زودی میزبانی زنجان در رشته های مختلف مشخص و اعلام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز