با حضور استاندار زنجان:

فعالیت آزمایشی شرکت پاک حیات آغاز شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۵۶۳۰۱
فعالیت آزمایشی شرکت پاک حیات  آغاز شد
با حضور استاندار زنجان فعالیت آزمایشی فاز نخست شرکت "پاک حیات کیمیا پارس" که با سرمایه گذاری خارجی به بهره برداری رسیده است، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی به منظور تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید راهی شهرستان ابهر شد و در نخستین برنامه خود در بهره برداری از فاز نخست شرکت پاک حیات کیمیا پارس که توسط سرمایه گذار ترکیه ای احداث شده است، حضور یافت.
شرکت پاک حیات کیمیا پارس در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت دارد و در نتیجه آغاز بکار آزمایشی این شرکت در فاز نخست، برای ۹۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، با وجود شرکت های متعدد فعال در حوزه تولید مواد شوینده در این استان، زنجان به قطب تولید مواد شوینده در کشور تبدیل شده است.
فتح الله حقیقی، استاندار زنجان سپس از مجموعه تولیدی صنعتی مادبافت ابهر بازدید کرد.
شرکت ماد بافت پس از حدود چهار ماه تعطیلی با حضور سرمایه گذار جدید فعالیت خود را از سر گرفته است.
هم اکنون در آغاز فعالیت دوباره این شرکت که در زمینه نساجی و چاپ و تکمیل و رنگرزی انواع پارچه فعالیت می کند، ۱۰۵ نفر به طور مستقیم صاحب شغل شده اند.
شرکت چینی هیس از دیگر واحدهایی بود که استاندار زنجان از آن بازدید کرد.
پس از اتمام بازدید استاندار از شرکت مجتمع فولاد البرز ناب آرش، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل این شرکت به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل واحدهای تولیدی و حل مشکلات آنها، برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز