استاندار زنجان خبر داد:

عزم جدی مسئولان برای احیای واحدهای تولیدی راکد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۵:۰۹
کد خبر: ۸۵۶۷۸۴
عزم جدی مسئولان برای احیای واحدهای تولیدی راکد
استاندار زنجان گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان مهیا است و با وجود عزم جدی مسئولان دولت در استان برای احیا و تقویت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، پیش‌بینی می‌شود امسال سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی در استان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان در شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران متذکر شد: برگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید از اولویت‌های مهم است و طی سال گذشته عملکرد خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان مهیا است و پیش‌بینی می‌شود امسال سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی در این استان انجام شود که با این میزان سرمایه‌گذاری اشتغال خوبی در استان ایجاد می‌شود.
مقام عالی استان با بیان اینکه واحدهای تولیدی مشکل‌دار در استان دسته‌بندی‌شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای خروج این واحدها از شرایط بحرانی طراحی‌شده است، گفت: استفاده از تسهیلات تبصره ماده ۱۸ که بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده فرصتی برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است.
حقیقی تأکید کرد: یکی از موضوعات مهم برای رونق تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است کهِ برای تحقق این مهم در استان زنجان برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.
وی گفت: به علت اهمیت تولید جلسات محوری در واحدهای تولیدی می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و برای رفع آنها مدیریت و برنامه‌ریزی لازم انجام شود.
استاندار زنجان بابیان اینکه کمیته رصد اشتغال استان زنجان تشکیل‌شده است، ابراز کرد: این کمیته در راستای بررسی اشتغال استان تشکیل‌شده است.
نماینده عالی دولت در استان گفت: رفع مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی و معوقات بانکی مشکل مهم واحدهای تولیدی در استان زنجان است که در این راستا مشکلات این واحدها با حضور مدیران ارگان‌های متولی تولید رفع می‌شود.

 

نظر شما