در سفر به شهرستان ابهرانجام شد:

بازدید استاندار زنجان از واحد های تولیدی پارس‌حیات، فولاد ناب آرش، مادبافت و چینی هیس در شهرستان ابهر

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۵:۳۲
کد خبر: ۸۵۶۸۲۸
بازدید استاندار زنجان از واحد های تولیدی پارس‌حیات، فولاد ناب آرش، مادبافت و چینی هیس در شهرستان ابهر
فتح اله حقیقی استاندار زنجان در سفر خود به شهرستان ابهر از چهار واحد تولیدی پارس‌حیات، فولاد ناب آرش، مادبافت و چینی هیس بازدید به عمل آورد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ابتدا شرکت پارس‌حیات مورد بازدید استاندار زنجان در ابهرقرار گرفت. در طرح توسعه این واحد شرکت پاک حیات کیمیا پارس گنجانده شده بود که در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت دارد و در نتیجه آغاز به‌کار آزمایشی این شرکت در فاز نخست، برای ۹۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است. 
بازدید دوم استاندار زنجان از شرکت مادبافت بود. این شرکت پس از حدود چهار سال تعطیلی با حضور سرمایه‌گذار جدید، سه ماهی است که فعالیت خود را از سر گرفته و در زمینه نساجی، چاپ، تکمیل و رنگرزی انواع پارچه فعالیت می‌کند که با فعالیت آن ۱۰۵ نفر به طور مستقیم صاحب شغل شده‌اند. در طی بازدید از مادبافت، مدیر این شرکت به ارائه گزارشی از واحد تولیدی پرداخت و مهم‌ترین مشکل شرکت را مشکل سرمایه در گردش با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه رنگ و پارچه عنوان کرد. 
شرکت مادبافت تاکنون هیچ تسهیلات بانکی دریافت نکرده است و اگر مشکل سرمایه در گردش آن حل شود، به‌صورت سه شیفته فعالیت خواهد کرد که این امر نیز به نوبه خود افزایش نیروی کار را به دنبال خواهد داشت. 
سومین بازدید فتح اله حقیقی استاندار زنجان از شرکت چینی هیس بود . در طی این بازدید نیز سرمایه گذار این شرکت با تأکید بر اینکه این شرکت با سرمایه شخصی خرید و راه‌اندازی خواهد شد، تاکید کرد: مسئولان باید در زمینه کارهای اولیه، از جمله اخذ تسهیلات مالی، ارزی و ریالی کمک‌حال این واحد تولیدی باشند. در صورت حل مشکلات این شرکت تا پایان سال در سه فاز راه‌اندازی خواهد شد. 
شرکت فولاد ناب آرش نیز آخرین مقصد بازدید استاندار زنجان بود که طبق گزارش‌های ارائه شده از طرح‌های اصلی در حال اجرای شرکت می‌توان به پروژه خط تولید شمش فولادی به ظرفیت تولید یک میلیون تن شمش فولادی در سال و ۱۳۳.۵ تن در ساعت اشاره کرد. این شرکت میزبان جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز بود. 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز