استاندار زنجان:

اولویت استخدام در صنایع باید با متقاضیان بومی باشد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۴:۳۵
کد خبر: ۸۵۶۸۴۶
اولویت استخدام در صنایع  باید با متقاضیان بومی باشد
استاندار زنجان گفت: صاحبان صنایع به هیچ وجه افراد سفارش شده از سوی مقامات و سایر را جذب و مشغول به کار نکنند و اولویت استخدام با افراد و متقاضیان بومی باشد که این حق طبیعی مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان که در شرکت فولاد البرز ناب آرش ابهر برگزار شد، افزود: کمیته رصد اشتغال در استانداری ایجاد شده که یکی از وظایف آن بررسی و پیگیری ایجاد اشتغال حقیقی است و منظور از اشتغال حقیقی این است که افرادی که مشغول به کار شوند که کفایت دارند.
وی تاکید کرد: بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید بسیار مهم و یکی از موضوعات رونق تولید است که از منویات مقام معظم رهبری بوده و امروز خرسندیم که ۲ واحد تولیدی در ابهر به چرخه تولید بازگشت گشته‌اند.
نماینده عالی دولت در استان زنجان اظهار داشت: می‌دانیم در شرایط جنگ اقتصادی دشمن، برگرداندن شرکت‌های راکد کاری بسیار بزرگ و دشوار است و مدیران و مسئولان استان تلاش خواهند کرد تا موانع و مشکلات این شرکت‌ها را برطرف کنند.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ استکبار جهانی و نوکران منطقه‌ای آنان بالاترین سطح دشمنی‌ها را بصورت شفاف بر ضد جمهوری اسلامی اعمال می‌کنند.
وی تاکید کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی پیش بینی شده امسال نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری واحدهای تولیدی استان می‌شود و تلاش می‌کنیم این سرمایه گذاری تحقق پیدا کند.
مقام عالی استان ادامه داد: جلسات محوری مانند کارگروه رفع موانع تولید در استانداری برگزار نمی‌شود و مشکلات بخش خصوصی را در استان و کشور پیگیری می‌کنیم.
نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: برای تسهیل در تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با مدیران عامل بانک‌ها کشور و وزارت خانه مربوطه جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد.
وی اظهار داشت: از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸، ۲۰ درصد محقق شده که ۶ درصد آن سهم استان دریافت شده است.
به گفته استاندار زنجان، نمایشگاهی از مواد اولیه وارداتی صنایع استان به منظور زمینه سازی تولید و بومی سازی توسط شرکت‌های داخلی و دانش بنیان بر پا می‌شود.
گفتنی است؛ استاندار زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر از شرکت پاک حیات، ماد بافت و آریا فرم یا همان چینی هیس سابق بازدید کرد و کارگروه رفع موانع تولید در شرکت فولاد البرز ناب آرش برگزار و مشکلات این واحدهای تولیدی مطرح و بررسی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز