معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

مقاومت در برابر استکبار جهانی راهبرد امروز نظام است

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰:۰۱
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶
مقاومت در برابر استکبار جهانی راهبرد امروز نظام است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: منطق مقاومت امروز در کلام مقام معظم رهبری بیان شد و این موضوع از مبانی جمهوری اسلامی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛خدابخش مرادی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر،در واقع راهبردی است که باید در حوزه تبیین این منطق عمل کرده و به عنوان گفتمان در جامعه ساری و جاری شود.
وی با بیان اینکه راهبرد و ضرورت امروز جمهوری اسلامی مقاومت در برابر استکبار جهانی است که باید در جامعه تببین شود، افزود: ما باید از مقاومت تعریف درست داشته و ادبیات آن را در فضای جامعه ساری و جاری کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است تریبون داران،اهل قلم، سخنرانان،نویسندگان، شعرا و هنرمندان در راستای تبیین منطق در مقاومت از زوایه دید خود به مخاطبان تلاش کنند تا به عنوان فرهنگ در جامعه تبیین می شود.
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: دولتمردان به عنوان کسانی که پشت سر رهبری حرکت می کنند در حوزه تبیین،اشاعه و ترویج این موضوع نقش موثری دارند.
مرادی با اشاره به اینکه منطق مقاومت امروز در کلام مقام معظم رهبری بیان شد اما این موضوع از مبانی جمهوری اسلامی محسوب می شود، افزود: از ابتدای پیروزی، انقلاب اسلامی همواره در مقابله با بدخواهان و استکبار بوده است.
وی با بیان اینکه در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز با منطق مقاومت پیروز شدیم، ادامه داد:در همه عرصه های پیش روی نظام با این منطق پیش رفته ایم.
این مسئول بیان داشت: وقتی این موضوع امروز در کلام مقام معظم رهبری بیان می شود در واقع ضرورت و همه گیر شدن آن بیشتر احساس می شود.
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان برضرورت اشاعه منطق مقاومت در سطوح مختلف تاکید کرد و گفت: همگان نقش اساسی در این زمینه دارند و باید هرکس به وظیفه خود عمل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز