استاندار زنجان:

با حضور معاون اول رئیس‌جمهور سه طرح صنعتی در زنجان افتتاح خواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۱:۲۹:۰۰
کد خبر: ۸۵۷۶۳۴
با حضور معاون اول رئیس‌جمهور سه طرح صنعتی در زنجان افتتاح خواهد شد
استاندار زنجان از سفر جهانگیری به زنجان خبر داد و گفت: با حضور معاون اول رئیس‌جمهور ۳ واحد تولیدی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در نشست معتمدین، نخبگان و برگزیدگان استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: باید از احزاب در چارچوب قانون حمایت شود، چون احزاب ضامن امنیت جامعه هستند. 
استاندار زنجان از تشکیل مجمع مشورتی جوانان در استان خبر داد و گفت: البته به این نکته نیز باید توجه داشت که در راستای استفاده از ظرفیت بانوان نیز نسبت به انتخاب بانوان در رده‌های مختلف مدیریتی در کارهایی انجام شده و به همه مدیران برای انتخاب بانوان در رده‌های مدیریتی تاکید شده است. 
وی از صدور ۳۵ حکم مدیریتی برای بانوان زنجانی خبر داد و ادامه داد: مراسم اعطای احکام این بانوان با حضور یک مسئول کشوری خانم در اواخر تیرماه برگزار خواهد شد. 
حقیقی تصریح کرد: در حوزه جوانان نیز هر زمانی که مدیری را تغییر دادیم تلاش شد که مدیر یا فرماندار انتخابی، جوان‌تر از قبلی باشد. 
استاندار زنجان در ادامه به امر توجه به آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن در استان تاکید کرد و گفت: در این زمینه نیز آموزش‌های ازدواج در حد ۶ ساعت اجباری شده است. 
وی با بیان اینکه در بحث اقتصادی نیز نسبت به احیای واحدهای تولیدی اقدام شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در سه‌شنبه هفته آینده که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور همراه خواهد بود، سه واحد تولیدی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما