استاندار زنجان:

همه مسئولین برگزارکننده انتخابات باید در عمل بی‌طرف باشند

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۴:۴۶
کد خبر: ۸۵۷۶۸۳
همه مسئولین برگزارکننده انتخابات باید در عمل بی‌طرف باشند
استاندار زنجان بر ضرورت بی‌طرفی کامل مجریان و برگزار کنندگان انتخابات تاکید کرد و گفت: برگزارکنندگان انتخابات باید ضمن رعایت امانت و صداقت کامل در عمل، طراز نمایندگی دولت را در تمامی سطوح با اقتدار حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در ستاد انتخابات استان زنجان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، به بیان توصیه های مهمی به اعضای ستاد انتخاب پرداخت و اظهار کرد: تمامی مجریان و ناظران انتخابات باید در چارچوب قانون با هم هماهنگ باشند.
وی ایجاد آرامش در جامعه را مستلزم تقویت و ارتقاء مقوم‌های وحدت و افزایش اعتماد، رضایتمندی و مشارکت عمومی در انتخابات دانست و افزود: مراسم های ملی باید با حضور مدیران و باشکوه بیشتری برگزار شود.
مقام عالی استان حضور مدیران در جمع مردم را موجب افزایش اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: مردم جامعه به خوبی از محدودیت‌ها، امکانات نظام و وضعیت کشور مطلع هستند ولی همین که مدیران را در کنار خود ببینند اعتمادسازی ایجاد می شود.
استاندار زنجان ادامه داد: چابک‌سازی مدیران و جلب اعتماد جوانان با ایجاد مقوم‌های وحدت امکان‌پذیر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به آسیب شناسی جدی انتخابات گذشته با هدف پیشگیری و رفع مشکلات احتمالی، خاطر نشان کرد: برای آشنایی برگزارکنندگان انتخاب در تمامی سطوح با قوانین و آئین‌نامه‌ها، آموزش‌های کارگاهی ارائه شود.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: مراحل برگزاری انتخابات در استان در ۱۱ بند مرحله‌بندی شده که باید با دقت بصورت گام به گام اجرا شود.
وی افزود: هم قبل از رای‌گیری و هم بعد از اعلام نتایج، طبق جلسه حضوری با کاندیداها، شعارهای هریک از آن‌ها را اخذ و درصورت پیروزی در انتخابات، رسما از وی مطالبه خواهد شد.
حقیقی افزود: از نظرات کارشناسی کاندیداهای انتخاب نشده نیز بعنوان مشاورین مدیران با هدف اجرا و تحقق شعارها و برنامه‌های راهبردی آن‌ها استفاده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز