معاون عمرانی استاندار زنجان:

طرح موقت خطوط ویژه اتوبوسرانی زنجان اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۹:۲۱
کد خبر: ۸۵۸۲۷۷
طرح موقت خطوط ویژه اتوبوسرانی زنجان اجرا می شود
سلطانی اظهار کرد: طی مدت بازه ۲۰ روز به شهرداری فرصت داده شده تا طرح موقت ساماندهی و خطوط ویژه اتوبوسرانی را در شهر زنجان را با رعایت الزامات تا به سرانجام رسیدن مطالعات جامع تر انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی طرح قبلی ساماندهی خطوط حمل و نقل درونشهری زنجان به ویژه اتوبوس با مخالفت‌های کسبه مواجه شد و بر این مبنا طرح جایگزین موقت به شهرداری زنجان اعلام شده است.
سلطانی اظهار داشت: با اجرای این طرح مرکز شهر زنجان به لحاظ تردد خطوط اتوبوسرانی بیش از گذشته خلوت تر خواهد شد و شرایط بهتری راحاکم خواهد کرد.
سلطانیمعاون عمرانی استاندارافزود: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ۱۴۰ دستگاه اتوبوس دارد و هر چند تعدادی از آنها فرسوده بوده اما نسبت به نوسازی اقدام شده و با توجه به نوسانات و شرایط اقتصادی حاکم امکان خرید اتوبوس های جدید وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان زنجانی در اجرای برنامه های ساماندهی خطوط حمل و نقل نقش تاثیر گذاری دارد چرا که هدف ترغیب شهروندان زنجانی به استفاده از این نوع وسلیه و کاهش بار ترافیکی و مشکلات ناشی از آن است.
پیش از این نیز فرماندار زنجان گفته بود که مصوبه طرح موقت ساماندهی حمل و نقل از سوی شورای ترافیک به شهرداری ابلاغ و مقرر شده که شرایط کار در این زمینه با توجه به مخالفت‌های کسبه فراهم و تا به سرانجام رسیدن طرح اصلی مشکلات طرح فعلی برطرف شود.
رضا عسگری خاطر نشان کرده بود که ساماندهی خطوط حمل و نقل درونشهری و خطوط ویژه از سوی شهرداری با همکاری شهروندان و اهالی کسبه می‌تواند به نتیجه بخش بودن طرح ها با کمترین تبعات اجتماعی منتهی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز