مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در چهارمین جلسه روسای نواحی و مناطق ۱۴ گانه آموزشی:

بالندگی فرهنگ و مدنیت جامعه بستگی به تلاش فرهنگیان دارد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۸:۳۷
کد خبر: ۸۵۸۳۸۸
بالندگی فرهنگ و مدنیت جامعه بستگی به تلاش فرهنگیان دارد
ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در چهارمین جلسه روسای نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی در محل سالن بعثت اداره آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: هدف آموز ش و پرورش ایجاد محیطی پر از شادی و نشاط در مدارس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هدف آموزش و پرورش ایجاد محیطی پر از شادی و نشاط در مدارس است.

چهارمین جلسه روسای نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی استان پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان و سایر اعضا در محل سالن بعثت اداره آموزش و پرورش شهرستان طارم تشکیل شد.

 ابراهیم رفیعی در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان با آرامش ادامه دارد، ابراز داشت: سیاست کلی آموزش و پرورش کم شدن مشکلات خانواده ها در ثبت نام است.

وی ضمن تاکید بر این نکته که بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدرسه تعطیل بردار نیست، گفت: هم اکنون آموزش های تربیتی و مهارتی در آموزش و پرورش ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مهمترین مسئله ی آموزش و پرورش در تابستان پیش رو سامان دهی نیروها و پروژه مهر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیروی انسانی باید در بهترین شکل ساماندهی و همچنین با اجرای شایسته پروژه مهر،  مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده گردد.

مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان ادامه داد: هدف آموزش و پرورش ایجاد محیطی پر از شادی و نشاط در مدارس است.

وی تاکید نمود: تربیت دانش آموزان در طراز جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف اصلی آموزش و پرورش می باشد.

ابراهیم رفیعی اضافه کرد: معلمان در جامعه نقش ارزنده ای دارند و بالندگی فرهنگ و مدنیت جامعه بستگی به تلاش فرهنگیان دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در خاتمه متذکر شد: برای تبیین اندیشه های والای امام و اسلام و گسترش ابعاد اخلاقی و انسانی دین مبین اسلام متکی به معلمان هستیم و باید جایگاه این عزیزان بیش از پیش در جامعه هویدا شود.

 

نظر شما