استاندار زنجان:

تهاتر بدهی دولت و بخش خصوصی زنجان ۳۲۹ درصد افزایش یافت

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۵۸۳۹۷
تهاتر بدهی دولت و بخش خصوصی زنجان ۳۲۹ درصد افزایش یافت
استاندار زنجان گفت: سال ۹۶ مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال از بدهی دولت به بخش خصوصی تهاتر شد که این میزان در سال گذشته به یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال رسید؛ افزایش ۳۲۹ درصدی نشان از تلاش و عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: از دستگاه‌هایی که عملکرد بالایی داشته‌اند باید تقدیر و دستگاه‌هایی که در استفاده از این ظرفیت، عملکرد ضعیفی داشته‌اند را نیز باید کمک و تقویت شوند تا بتوانند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.
وی اظهار داشت: تهاتر به عنوان اهرم کمک‌کننده بودجه استان، یک فرصت و ظرفیت در قانون است و مدیران باید پیگیری بهتر و بیشتری داشته باشند.
حقیقی خاطرنشان کرد: پیگیری و استفاده از ظرفیت تهاتر و سایر اهرم‌های بودجه، اعتبارات استان را تقویت می‌کند که در این راه باید مدیران را راهنمایی و کمک لازم برای بهره‌مندی از فرصت ها را انجام دهیم.
استاندار زنجان در خصوص اصلاح آئین نامه اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها، گفت: ادغام کارگروه‌ها و کاهش تعداد آن‌ها از ۱۲ به ۴ کارگروه، اقدام موفق و ارزشمندی است.
وی، بهره‌مندی از ظرفیت حضور نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در جلسات شورای برنامه‌ریزی و شورا را یک حُسن در اصلاح آئین‌نامه خواند و خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، افزایش کمی داشته ولی ارتقا نیافته‌اند که با این اصلاحیه می‌توانیم آن‌ها را نهادینه کرده و به اتاق فکر بیاوریم تا هم دستور کارها بهتر و هم مصوبات کارشناسی‌تر شوند.
حقیقی اظهار داشت: کارگروه‌های قبلی نباید حذف شوند تا کارگروه‌های جدید، جایگاه خود را پیدا کنند و سپس کارگروه‌های قبلی به اینجا انتقال داده شوند.
وی افزود: جلسه‌ای برای بررسی آئین‌نامه جدید اختصاص یابد و نظرات اعضا، جمع‌بندی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام تا ابهام‌های موجود برطرف شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز