باحضور معاون اول رئیس جمهوری؛

شرکت پاک حیات با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون یورو افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۳:۰۰:۲۱
کد خبر: ۸۶۰۰۸۶
شرکت پاک حیات با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون یورو افتتاح شد
با بهره برداری از این طرح که محصولات شوینده تولید و عرضه خواهد کرد، زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۰ نفر فراهم شده است که در هفت گروه کالایی ۳۲ نوع محصول تولید می‌کند. این کارخانه براساس تکنولوژی روز دنیا در زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۴۱ هزار متر مربع در مدت ۱۸ ماه طراحی و ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شرکت پاک حیات با سرمایه گذاری خارجی ۴۰ میلیون یورو معادل ۵ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شریف ابهر روز سه شنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح که محصولات شوینده تولید و عرضه خواهد کرد، زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۰ نفر فراهم شده است که در هفت گروه کالایی ۳۲ نوع محصول تولید می‌کند.
این کارخانه براساس تکنولوژی روز دنیا در زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۴۱ هزار متر مربع در مدت ۱۸ ماه طراحی و ساخته شده است.
این مجموعه پیش از این با سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیون یورویی اقدام به تولید محصولات سلولزی می‌کرد که با افتتاح خط تولید جدید مجموع سرمایه گذاری این شرکت به ۲۷۰ میلیون یورو رسید.
هیپوکلرید سدیم، پودر ماشین لباسشویی، پودر لباسشویی، پودر ماشین ظرفشویی، مایع دستشویی، نرم کننده، مایع پاک کننده، جرم گیر و بطری از پلی اتیلن از محصولات تولیدی این شرکت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز