معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

اجرای طرح ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در راستای عدالت اجتماعی کار ارزشمندی است

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۱:۴۹
کد خبر: ۸۶۲۰۲۳
اجرای طرح ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در راستای عدالت اجتماعی کار ارزشمندی است
تمام این اقدامات در راستای رسیدن به هدف است و هدف داشتن جامعه ای پر تحرک و پویا است و اجرای طرح ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در راستای آمایش محیطی و عدالت اجتماعی کار ارزشمندی است که فرصتی را برای استفاده عموم مردم فراهم می آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بستر سازی و استفاده بهینه از امکانات و وضعیت موجود برای نائل آمدن به اهداف وظیفه ما مسئولین است که در امر ورزش نیز می بایست به نکته توجه شود و اماکن و سالن های ورزشی برای استفاده عموم مردم استان در نظر گرفته شود. 

معاون سیاس امنیتی استاندار زنجان در پایان بیان کرد: این طرح می بایست در تمام شهرستانهای استان اجرا شود و جلسات هماهنگی اجرای این طرح نیز برگزار شود تا امور مربوطه با برنامه ریزیو به دقت انجام شود همچنین در اجرای طرح ورزش عصرگاهی در فضاهای سبز و پارک ها باید کنترل پیرامونی باشد تا مردم بتوانند با آسودگی در این برنامه شرکت کنند. 

مرادی نافچی ضمن تاکید بر همکاری تمام دستگاههای اجرایی استان در اجری این طرح ورزشی افزود: پس از برنامه ریزی دقیق برای اجرای این طرح باید تبیلغات محیطی گسترده ای در تمام مناطق شهر انجام شود تا مردم اطلاع بموقع از برگزاری این برنامه داشته باشند

 

 

نظر شما