دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان:

هفتمین جشنواره فیلم و فیلمنامه زنجان آغاز بکار کرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۸:۱۸
کد خبر: ۸۷۱۹۲۵
هفتمین جشنواره فیلم و فیلمنامه زنجان آغاز بکار کرد
هفتمین جشنواره فیلم و فیلمنامه زنجان با حضور ۲۳ فیلم کوتاه در بخش رقابتی از امروز / سه شنبه/ به مدت سه روز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ لیلا بیگلی  گفت : هیأت انتخاب بخش فیلم هفتمین جشنواره استانی فیلم و فیلمنامه زنجان متشکل از پرویز رجبلو، حسن رضایی و اسماعیل کرمی؛ ۹ فیلم در بخش داستانی، ۶ فیلم در بخش مستند و ۸ پویانمایی را برای رقابت در بخش نهایی این جشنواره معرفی کردند.

دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان از ارسال ۹۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از مجموع آثار ارسال شده، ۵۲ اثر در بخش فیلم و ۴۵ اثر در بخش فیلمنامه است.

وی هدف از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان را توسعه وگسترش فیلمسازی در استان زنجان برشمرد و افزود: اشاعه و ترویج ارزش‌های دینی، حمایت از کالای ایرانی، حقوق شهروندی، شهر و خانواده از جمله محورهای تعریف شده برای هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان است.

بیگلی ادامه داد: برگزاری سه کارگاه تخصصی با موضوعات "نحوه حضور در جشنواره‌های ملی و بین المللی فیلم"، "ایده یابی و ایده پردازی" و "پردازش قصه و شخصیت و دیالوگ در فیلمنامه" در این جشنواره پیش بینی شده و حضور عموم علاقه مندان در این کارگاه‌ها آزاد است.

وی افزود: امروز / ‌سه شنبه / ‌پس از برگزاری کارگاه تخصصی، نمایش فیلم ها از ساعت ۱۶ در سه سانس یک ساعته انجام می شود.

دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان گفت: اکران فیلم ها، فردا / ‌چهارشنبه / ‌نیز از ۱۸ در ۲ سانس ادامه خواهد داشت و در روز سوم نیز آیین اختتامیه از ساعت ۱۸ در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مصطفی محمدی شرق، زهره زمانی، محمود حسنی، جمال رحمتی و ساسان قجر داوران بخش فیلم هفتمین جشنواره فیلم کوتاه زنجان هستند.

بهمن ارک، امید شمس و نادره سادات سرکی نیز دواری بخش فیلمنامه این جشنواره را بر عهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز