استاندار زنجان:

مدیران حق موضع گیری در انتخابات را ندارند

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۴:۵۹
کد خبر: ۸۷۲۵۲۶
مدیران حق موضع گیری در انتخابات را ندارند
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه برای افزایش مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات باید همه قانون را رعایت نمایند، گفت: حفظ اقتدار انتخابات به اجرای قانونمند آن است و در این راستا هیچ مدیری حق موضع‌گیری در انتخابات را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رونق تولید با برنامه ریزی دقیق محقق می شود

فتح اله حقیقی در جلسه شورای اداری استان، به موضوع انتخاباتِ پیشِ‌رو اشاره کرد و گفت: انتخابات به مفهوم مشارکت گسترده مردم برای نشان دادن قدرت نظام در مقابل دشمنان و استبداد است.

وی با بیان اینکه مراحل اجرای انتخابات در استان زنجان طی 11 گام برنامه ریزی شده و به ترتیب انجام می شود، اظهار کرد: در تمامی مراحل با اقتدار به اجرای قانون خواهیم پرداخت و هیچکس حق زیاده خواهی در انتخابات را نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: با هر مدیری که از جایگاه اداری خود در انتخابات استفاده نماید و دخالتی داشته باشد، به شدت برخورد خواهیم کرد و مدیران و مجریان انتخابات استان همچون سنوات گذشته باید بدون موضع‌گیری درخصوص اشخاص، به منتخب مردم احترام بگذارند.

استاندار زنجان همچنین درخصوص برنامه ریزی و اجرای منظم برنامه های هفته دولت نیز از دستگاه های اجرایی استان خواست تا ضمن اعلام سریع برنامه ها، افتتاح ها و اقدامات خود در هفته دولت، همکاری لازم را با ستاد اجرایی برنامه های این هفته داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش قیمت مرغ در استان زنجان طی دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: هیچ کس حق افزایش خودسرانه قیمت در استان را نخواهد داشت و با متخلفین از سوی ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی استان برخورد جدی خواهیم کرد.

مقام عالی استان خاطر نشان کرد: خدمت به مردم باید در فضایی بدون شعار و در عمل باشد و در اجرای قانون نباید هیچکس سرپیچی کند.

حقیقی با اشاره به سفرهای خود به شهرستان ها و روستاهای استان تاکید کرد؛ انتظار دارم مدیران و فرمانداران این سفرها را استمرار دهند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند که این اقدامات مدیران رصد و بررسی می شود.

معرفی 5 شاخص قابل سنجش و دارای اولویت هر دستگاه اجرایی و ارائه عملکردهای موثر هر دستگاه به مردم از دیگر تاکیدات مقام عالی استان در این جلسه بود که از مدیران خواست در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام نمایند.

مدیرعالی اجرایی استان اضافه کرد: عملکرد شاخص و برنامه های هر دستگاه پس از انتشار در رسانه های استان باید در پورتال استان زنجان نیز بارگذاری شود تا از سوی مردم و مدیران قابل مشاهده باشد.

استاندار زنجان بر ضرورت داشتن برنامه مدون در هر یک از دستگاه ها و واحدهای اجرایی تاکید کرد و گفت: مفهوم اصلی رونق تولید در واقع چابک سازی مدیریت ها، اقدامات عملیاتی مدیران و داشتن برنامه ریزی دقیق و مدون است.

وی با بیان اینکه مدیران فاقد برنامه ریزی، دچار روزمرگی و شعارزدگی می شوند، تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح، اعتبارات با اولویت هزینه می شود، مدیریت ها چابک می شوند، برای ایجاد اشتغال همه ادارات به تکاپو می افتند و با رعایت انصاف از بروز پدیده هایی همچون قاچاق جلوگیری می شود.

حقیقی همچنین با تجلیل از فعالیت های شبکه بانکی استان که با تزریق اعتبارات و ارائه تسهیلات موجب رونق تولید در استان می شوند، اظهار کرد: با رفع موانع تولید شاهد راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و افزایش اشتغال در استان خواهیم بود و معتقدیم با چابک سازی و داشتن برنامه ریزی دقیق، رونق تولید به طور کامل محقق خواهد شد.

مقام عالی استان بر ضرورت پاسخگویی مدیران و آمادگی کامل آن ها در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل برای رسیدگی به موارد اضطراری نیز تاکید کرد و افزود: توجه به مسئله آموزش مدیران و کارکنان و پاسخگویی و تکریم مراجعین از دیگر اقداماتی است که مدیران باید بطور جدی مورد توجه قرار دهند و جامعه را آرام نگه دارند.

گفتنی است در پایان این جلسه مدیرانی که در حد فاصله جلسه گذشته تا امروز شورای اداری منصوب شده اند معرفی شدند و از دستگاه های اجرایی برتر که در حوزه تهاتر و مازاد درآمد استان عملکرد مطلوبی داشتند تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز