فرماندار خرم دره:

تولیدگندم امسال شهرستان ۵ الی ۶ هزار تن خواهد بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵:۲۹
کد خبر: ۸۷۳۰۹۷
فرماندارخرم دره دربازدیدازمرکز خرید تضمینی گندم کشاورزان در سیلوی مینواین شهرستان ،گفت: تولیدگندم امسال شهرستان 5 الی 6هزارتن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان  منظور بررسی وضعیت خرید گندم کشاورزان شهرستان،فرماندار خرم دره به اتفاق مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان ومدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با حضور در سیلوی شرکت صنعتی مینو از روند خرید گندم کشاورزان در این مرکز خریدبازدید کردند.

حجت محمدی فرماندار خرم دره دربازدیدازسیلوی مینو مرکزخرید گندم کشاورزان دراین شهرستان که به اتفاق مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انجام گردید، گفت:درسال جاری با توجه به بارش‌ نزولات آسمانی،خوشبختانه وضعیت تولیدگندم درشهرستان مناسب ورضایت کشاورزان را به همراه داشته است.

وی درادامه بااشاره به هماهنگی های انجام شده درخصوص خریدتضمینی گندم کشاورزان در شهرستان ، گفت: از 7 هزار500 هکتاراراضی کشاورزی شهرستان ،2هزار 180هکتار زیر کشت گندم آبی و دیم قرار داردکه از این مقدار 590 هکتار زیر کشت گندم آبی و 1590 هکتارهم زیر کشت گندم دیم می باشد و بنا به پیش بینی کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی،تولید گندم امسال در شهرستان خرم دره 5 الی 6 هزار تن خواهد بود .

محمدی در این بازدید با تاکید بر تسهیل روند خرید تضمینی گندم از کشاورزان شهرستان،گفت:ادارات مرتبط باید برداشت مناسب و تحویل بموقع گندم از کشاورزان را به صورت مستمر کنترل نمایند و جهت جلوگیری از سو استفاده افراد سود جو تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند.

فرماندار خرم دره در مورد پرداخت پول گندم‌های کشاورزان نیز گفت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مسئولان خرید تضمینی گندم در کارخانه آرد و گندم شرکت مینو خرم دره پول گندم‌کاران در کمتر از یک ماه به کشاورزان پرداخت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز