معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد:

برگزاری ۲۵۶ کارگاه پیش، حین و بعد از ازدواج برای زوجین

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵:۴۲
کد خبر: ۸۷۳۱۱۰
برگزاری ۲۵۶ کارگاه پیش، حین و بعد از ازدواج برای زوجین
لیلا کریمی سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 38 روان‌شناس به دوره‌های تربیت مربی و تسهیل‌گری وزارت ورزش و جوانان اعزام شدند، افزود: 40 زوج شرکت‌کننده در کارگاه‌ها به مراکز مشاوره تحت نظارت جهت دریافت مشاوره رایگان ارجاع داده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ لیلا کریمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان که در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: کارگاه های پیش و حین و بعد از ازدواج برای زوج های جوان برگزار می‌شود.

سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 256 کارگاه قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار شد، تصریح کرد: در این کارگاه ها ۴ هزار زوج حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ازدواج آسان و تجلیل از خیران ازدواج و زوجین موفق در حسینیه اعظم زنجان، گفت: حمایت از چاپ و انتشار سه کتاب و یک نرم‌افزار در حوزه ازدواج نیز سال گذشته در این بخش صورت گرفت.

کریمی با بیان اینکه 38 روان‌شناس به دوره‌های تربیت مربی و تسهیل‌گری وزارت ورزش و جوانان اعزام شدند، افزود: 40 زوج شرکت‌کننده در کارگاه‌ها به مراکز مشاوره تحت نظارت جهت دریافت مشاوره رایگان ارجاع داده شدند.

وی در پایان انعقاد 8 تفاهم‌نامه با مراکز مشاوره و سمن‌های حوزه ازدواج را نیز از دیگر موارد اقدامات دبیرخانه ازدواج استان طی سال گذشته عنوان کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز