با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و همکاری سمن های جوانان خرم دره و زنجان:

سومین جشنواره بادبادک ها در شهرستان خرم دره برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۰:۳۴
کد خبر: ۸۸۵۴۳۹
سومین جشنواره بادبادک ها در شهرستان خرم دره برگزار شد
لیلا کریمی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با حضور در این جشنواره، ضمن اشاره به تجهیز کلیه خانه های جوانان در سطح استان ابراز امیدواری کرد که:امید است از این دست جشنواره ها بیشتر برگزار گردد و جوانان در قالب سمن ها و تشکل های مردمی بتوانند هرچه بیشتر در شادابی و بهروزی جامعه موثر باشند.

photo_2019-08-16_16-05-49

سمن ها و تشکل های مردمی با تکیه بر قدرت فوق العاده جوانان پر شور و اندیشه ورز میرود تا کار خدمات اجتماعی را از کف دولتیان درآورد . این نیروهای مردمی خود جوش و اصلاح گر به مراتب از نیروهای دولتی، خدمات اجتماعی مطلوب انجام می دهند.

خوشبختانه در استان زنجان سمن ها و تشکل های مرم نهاد فعالیت مفید و مثر ثمری در مشارکت های مردمی دارند.  در این راستا معاونت هرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نقش بسیار ارزشمندی را ایفا میکند.

از میان شهرستان های استان زنجان شهرستان خرم دره از ویژگی های کاملا بارزی برخوردار است . این شهرستان که به نگین سبز استان معروف است در بسیاری زمینه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی دارای استعداد های با ارشی است. 

تازه ترین اتفاق در این شهرستان برگزاری سومین جشنواره بادبادک ها بود، که روز پنجشنبه ۹۸/۰۵/۲۴، به همت موسسه امیدآوران جوان در شهرستان خرم دره برگزار شد.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۱۵_۲۳-۳۴-۳۹

لیلا کریمی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن حضور در این جشنواره ابراز امیدواری کرد که:امید است از این دست جشنواره ها بیشتر برگزار گردد و جوانان در قالب سمن ها و تشکل های مردمی بتوانند هرچه بیشتر در شادابی و بهروزی جامعه موثر باشند.

 جشنواره بادبادک ها که از بخش های متنوعی برخوردار بود و به همت موسسه امیدآوران جوان در شهرستان خرم دره برگزار شد یک روز خوب را برای مردم شهرستان خرم دره رقم زد و شادابی و سرور را برای آنان ارمغان آورد.

 حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و همکاری سمن های جوانان خرم دره و زنجان در اجرای این جشنواره بسیار ارزشمند بود و با استقبال مردم روبرو گشت.

هدف از برگزاری این برنامه، فراهم نمودن فرصت هایی بود که جوانان در کنار اعضای خانواده و دوستان خود، به سرگرمی های سالم و پر نشاط بپردازند.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۱۵_۲۳-۲۴-۳۷

قابل ذکر است که لیلا صباغی مجری توانمند کشور، استان و شهرستان خرم دره با مجریگری خوب و تاثیر گذارخود سهم ارزنده ای در این جشنواره  داشت.

65577773_178189486531626_6517090229025161902_n

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز