همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامیمان اعلام شد؛

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۸۵۵۵۷
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان
امام خمینی (ره): اگر روزی اُسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آن‌ها برسانید و بگوئید خمینی در فکرتان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و فتح اله حقیقی استاندار زنجان در پیامی سالروز بازگشت سرفرازانه آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند.

یام تبریک آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان فتح اله حقیقی استاندار زنجان در پیامی سالروز بازگشت سرفرازانه آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند.

در متن پیام آمده است؛

به نام خدا

اگر روزی اُسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آن‌ها برسانید و بگوئید خمینی در فکرتان بود. امام خمینی (ره)

در 26 مردادماه 1369 که نخستین گروه از آزادگان سرفراز کشور و رزمندگان دوران دفاع مقدس به خاک پر مهر وطن بازگشتند، جلوه‌ای دیگر از شکوه صبر و ایستادگی ملت قهرمان ایران در تقویم تاریخ به ثبت رسید و جاودانه شد و از آن پس هرساله در سالروز چنین رویداد غرورآفرینی، مردم شریف ایران اسلامی صبر مجاهدانه این فرزندان وطن را گرامی داشته و شادمانی می کنند.

روز بازگشت باشکوه مردان آزاده‌ای که سخت‌ترین شکنجه‌ها و آزار رژیم بعث عراق را به امید سربلندی و آزادی ایران به جان خریدند، هر سال با طنین نوای آزادمردی و عطر یاد شهیدان در سراسر کشور گرامی داشته می شود.

لذا ضمن تبریک این ایام خجسته به یادگاران آن دوران پرافتخار و خانواده‌های معظم ایشان که به راستی اسوه صبر و مقاومت هستند، سلامتی تمامی آزادگان و رزمندگان میهن و سربلندی ایران عزیز را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

خاتمی 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

حقیقی

استاندار زنجان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز