مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در دیدار با مدیر مخابرات منطقه زنجان گفت:

تعامل دوسویه ارتباطات و صنعت، گامی موثر در جهت پیشرفت و توسعه استان

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۹:۵۶
کد خبر: ۸۸۵۷۳۸
تعامل دوسویه ارتباطات و صنعت، گامی موثر در جهت پیشرفت و توسعه استان
همایون دلجویی مدیر مخابرات منطقه زنجان: FTTH فیبر به خانه و نوعی از FTTP ( فیبر به محل مشتری ) است که در نهایت به یک خانه یا محل ‌کار ختم می‌شود. این فیبر از دفتر مرکزی تا محل زندگی یا کار مشتری کشیده می‌شود. در محل مشتری، سیگنال می‌تواند به روش‌های مختلف مانند کابل اترنت، کابل کواکسیال، ارتباط بی‌سیم یا فیبر نوری.به اشتراک گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با توجه به نیاز واحدهای صنعتی این استان به ارتباطات پایدار در شهرک‌های صنعتی،  نیاز به تعامل دوسویه بین ۲ شرکت است. به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل دوسویه و خوبی بین شهرک‌های صنعتی و مخابرات زنجان برقرار است.

وی اظهار داشت: تعامل دوسویه ارتباطات و صنعت، گامی موثر در جهت پیشرفت و توسعه استان است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان نیز در این دیدار، از آمادگی این شرکت برای اجرای پروژه فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و گفت: ارتباط فیبر نوری شهرک‌های صنعتی افق ابهر، خرمدره، روی و شماره یک زنجان، پیشتر برقرار شده و برای ارتباط سایر شهرک‌ها نیز آمادگی داریم.

همایون دلجویی افزود: مخابرات منطقه زنجان می‌تواند ارتباط  FTTH (اتصال شبکه فیبر نوری به منازل مسکونی) و سایر سرویس‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی در شهرک‌های جدیدالتاسیس را با عقد قرارداد، برآورده سازد.

وی به تشریح مزایای استفاده از سرویس FTTH مخابرات در واحدهای صنعتی پرداخت و خاطرنشان کرد: فیبر نوری، ارتباط نسل آینده است که خوشبختانه با تلاش شرکت مخابرات ایران، تمام ارتباط‌های کشور به این سمت هدایت می‌شوند.

دلجویی تاکید کرد: این شرکت در راستای حمایت از تولید و صنعت استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و آماده ارائه خدمات مخابراتی در نواحی صنعتی است.

FTTH فیبر به خانه و نوعی از FTTP ( فیبر به محل مشتری ) است که در نهایت به یک خانه یا محل ‌کار ختم می‌شود. این فیبر از دفتر مرکزی تا محل زندگی یا کار مشتری کشیده می‌شود. در محل مشتری، سیگنال می‌تواند به روش‌های مختلف مانند کابل اترنت، کابل کواکسیال، ارتباط بی‌سیم یا فیبر نوری.به اشتراک گذاشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز