استاندار زنجان تاکید کرد:

فعالیت بدون حب و بغض سیاسی در خیران

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۳:۳۳
کد خبر: ۸۸۶۲۴۵
فعالیت بدون حب و بغض سیاسی در خیران
استاندار زنجان گفت: خیران حب و بغض سیاسی و شهوت اقتصادی ندارند و افرادی علاقه‌مند به کار و با ظرفیت‌های بی‌بدیل هستند که با راهکارهای اداری می‌توان به پویایی هرچه بیشتر آنها کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛فتح الله حقیقی در همایش ملی پیشگامان آیین محبت در زنجان با اشاره به فعالیتهای خوب خیران در استان افزود: موضوع سلامت، بهداشت و درمان جزو اولویت مهم و اساسی کشورمان است و مشارکت مردم در تمامی حوزه های در ۴۰ سال گذشته به ویژه در بخش سلامت بسیار تعیین کننده بوده است.

وی اظهار داشت: بزرگترین آرزوی یک خیر این است که نتیجه اقدامات خود را به طور ملموس مشاهده کند و در این میان مدیران توجه کنند که ساختارهای بسته اداری، پوپایی و نشاط مجامعی چون سلامت را سلب میکند.

این مسئول ادامه داد: خیران نیز باید توجه کنند که همه خدمت در حوزه سلامت ساختن بیمارستان نیست اکنون در این بخش ثابت شده که بزرگترین دغدغه پیشگیری به ویژه  در ارتباط با بیماریهای غیرواگیر است.

وی اضافه کرد: در حوزه پیشگیری از بیماری های غیر واگیر سهم دانشگاه های علوم پزشکی، سهم مدیران برای در اختیار گذاشتن غذای سالم و نقش مردم باید تعیین شود و برای تحقق این امر برش استانی سند امنیت غذایی تدوین شده است.

استاندار زنجان ادامه داد: از فرمانداران استان خواسته شده است برای تعیین سهم مردم در حوزه سلامت تمامی شوراها و دهیاری ها در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مضر سلامت وارد عمل شده و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی یادآوری کرد:  در زمان حاضر ۳۵۵ سازمان مردم نهاد در این استان وجود دارد که از این تعداد ۸۰ مورد را خیریه ها تشکیل می دهند.

حقیقی افزود:  معضلاتی برای فعالیت و پیشبرد برنامه های خیریههای وجود دارد و اینکه نمی توان تسهیلات لازم به آنها ارائه کرد که این ایراد باید بر طرف شود.

مقام عالی استان ادامه داد: برای ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی طرح توسعه بیمارستان ولی عصر (عج) این شهر به تعداد ۴۵۰ تخت با مشارکت خیران در حال انجام است.

وی اظهار داشت:  هم اکنون اجرای این طرح آغاز شده است و این استان تمامی حمایت ها و پشتیبانی خود را از این طرح اعلام کرده است تا به نتیجه نهایی خود برسد.

به گفته استاندار زنجان،  مردم این استان در عدم تعلق خاطر به کالای خارجی رتبه دوم کشوری را دارد و این مهم به معنای تبعیت از منویات رهبری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز