استاندار زنجان:

عدالت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی رعایت شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۸۶۲۶۲
عدالت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی رعایت شود
استاندار زنجان با تاکید بر رعایت عدالت و نگاه همه‌جانبه در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای انتخاب در جشنواره شهید رجایی، گفت: عملکرد دستگاه‌هایی که با کمک به دولت در راستای سیاست‌های آن حرکت کرده و با گذشت از حقوق خود، آرامش و آسایش را در جامعه فراهم می‌کنند باید در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که جهت هماهنگی برای برگزاری جشنواره شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: با نگاه صِرف به شاخص‌های مکتوب، عدالت رعایت نمی‌شود و ارزیابی‌ها باید به‌گونه‌ای باشند که وقتی دستگاهی به عنوان برتر شناخته شد، دستگاه‌های دیگر اعتراض نکنند.

وی تاکید کرد: بخشنامه و شاخص‌های ابلاغی باید اجرا شوند ولی باید طوری مدیریت شود که حقی از هیچ یک از دستگاه‌ها ضایع نشود.

حقیقی افزود: امتیازدهی به شاخص‌های ابلاغی می‌تواند در قالب نکات ریز و مهم صورت پذیرد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: امیتازدهی و ارزیابی‌ها باید طوری باشد که دستگاه‌هایی به عنوان برتر شناخته شوند که شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند.

وی تصمیم منطقی، به‌جا و موثر مدیریت را بزرگ‌ترین نتیجه یک سیستم خواند و گفت: تصمیم مدیریت در کل سیستم تاثیرگذار است و وقتی مدیریت، خوب باشد حرکت سیستم نیز اثرگذار بوده و بازدهی مطلوبی نشان خواهد داشت.

حقیقی اظهار داشت: بر اساس «مدیریت بر مبنای عدد» سازمان وقتی موفق است که مدیر، عملکرد موفقی داشته باشد زیرا مدیر، رشد و پویایی را در سیستم ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: وظیفه ما در کنار آرام‌سازی جامعه این است که به مدیران انگیزه داده و سیستم را نیز چابک کنیم که ارزیابی دستگاه‌ها در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش ایرنا جشنواره شهید رجایی چند سالی است که برای انتخاب و معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در هفته دولت برگزار می‌شود و دستگاه‌های برتر استانی به مرحله کشوری نیز معرفی می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز