در جریان برگزاری دومین مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در زنجان

جوایز نفرات برتر سرعت سنگنوردی اهدا شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۹:۱۱
کد خبر: ۸۸۶۹۹۳
جوایز نفرات برتر سرعت سنگنوردی اهدا شد
علی خلیلی: مسابقات در 6 رشته ی ورزشی دیگر شامل واترپلو، سنگ نوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و ووشو پسران و کاراته دختران نیز در ادامه و تا تاریخ 98/6/15 پذیرش و برگزارخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان روند برگزاری دومین مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در هفت رشته ی ورزشی در زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مسابقات در رشته ی سنگنوردی دختران پس از پذیرش و ورود ورزشکاران از روز گذشته آغاز شده است. 

 وی در ادامه اظهار داشت: نتایج نهایی گرایش سرعت در رشته ی ورزشی سنگنوردی نیز اعلام و جوایز نفرات برتر را اهدا کردیم. 

 مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه مسابقات در دیگر گرایش های سنگ نوردی همچنان در حال برگزاریست تصریح کرد: مسابقات در 6 رشته ی ورزشی دیگر شامل واترپلو، سنگ نوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و ووشو پسران و کاراته دختران نیز در ادامه و تا تاریخ  15/6/98 پذیرش و برگزارخواهند شد. 

 خلیلی با اشاره به حضور ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی از استان زنجان در دیگر استان ها جهت شرکت در دومین مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اظهار داشت: امیدوارم تیم ها و ورزشکاران منتخب استان در تمامی رشته ها موفق به افتخارآفرینی شده جزو استعدادهای برتر کشور شناخته شوند چرا که پتانسیل بسیار بالایی در ورزشکاران این استان وجود دارد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز