با حضور تعدادی از هنرمندان حوزه نمایش و با قرائت سوگندنامه توسط هیئت داوران اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی استان زنجان شرکت‌کنندگان شروع به رقابت کردند:

مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۶:۰۲
کد خبر: ۸۸۷۰۳۹
مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان در استان زنجان
اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان استان زنجان ، صبح جمعه بیست و پنجم مرداد ماه سال یکهزار و سیصد و نود و هشت در محل فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان استان زنجان ، در محل فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد . این مراسم با حضور تعدادی از هنرمندان حوزه نمایش و با قرائت سوگندنامه توسط هیئت داوران اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی استان زنجان شرکت‌کنندگان شروع به رقابت کردند .

بهرام علی اکبری مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی گریم و چهره پردازی آرسا و دبیر اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان استان زنجان اعلام کرد :

این دوره از مسابقات برای نخستین بار در کشور در سطح استانی در شهر زنجان برگزار شد که در آن ۲۰ نفر از برگزیدگان هنر رشته گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان به رقابت پرداختند. قضاوت این دوره از مسابقات توسط کارشناسان هنرهای نمایشی و کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای استان متشکل از جواد جریان قلم ، حمیدرضا رستمخانی ، بهنام محمدی ، بیژن عطایی ، سید غزاله رضوی نسب و همچنین اعضای هیئت ژوری محسن آریایی فرد و مرتضی بیات و با حضور هنرمند پیش کسوت تئاتر استان ، مشهود ابراهیم خانی انجام پذیرفت . گفتنی است نتایج آرای هیات داوران این دوره از مسابقات ، بیست و هشتم مرداد ماه سال جاری همزمان با مراسم افتتاحیه رسمی آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ، گریم و چهره پردازی آرسا ، در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره)زنجان اعلام خواهد گردید .

علی اکبری افزود : یکی از اهداف اصلی این مسابقات فرهنگ سازی و آشنایی با فرمولاسیون مواد آرایشی و رنگهای استاندارد مناسب گریم بر روی صورت کودکان بوده خصوصا در مهدهای کودک و مراسمات ویژه کودکان درجهت عدم استفاده از محصولات شیمیایی و غیر استاندارد ، که اثرات مخرب و جبران ناپذیری روی پوست کودک‌ می گذارد. 

لازم به ذکر این مسابقه از ٢٥ مردادماه آغاز در ٢٨ مردادماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز