استاندار زنجان:

دولت جدای از مردم نیست

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۶:۰۱
کد خبر: ۸۸۸۵۶۸
دولت جدای از مردم نیست
نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: دولت جدای از مردم نیست و همه تلاش مسئولان بر ارائه خدمت صادقانه به مردم است‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در دیدار با خانواده شهید حجت اله معصومی در شهرستان ابهر با بیان این‌که خانواده دولت متفاوت از مردم نیست، افزود: دولت شهدای گرانقدر زیادی از جمله شهید رجایی و شهید باهنر را در راه کشور تقدیم کرده است.  
وی با اشاره به این‌که همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد، تاکید کرد: برخی پروژه‌ها به‌ویژه در ابهر قابلیت افتتاح دارد که آغاز به کار آن‌ها با حضور مقامات بلندپایه کشور صورت خواهد گرفت. 
مقام عالی استان با اشاره به این‌که در حال حاضر آمریکا در اوج دشمنی با کشورمان به سر می‌برد، اظهار کرد: آمریکا و نوکران آن‌ها چهل سال است با ما جنگ دارند و در این جنگ دین و اعتقادات مردم را نشانه گرفته‌اند. 
حقیقی با تاکید بر این‌که آمریکا و ایادی آن‌ در بین مردم جایگاهی ندارند، یادآور شد: در حال حاضر در منطقه با ظلم آمریکاییان مواجه هستیم که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به جنگ عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لیبی اشاره کرد که هدف همه این کینه‌توزی‌ها دشمنی با کشورمان است. 
نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به این‌که اقتدار کشور ما حاصل خون ۲۳۰ هزار شهید، ۵۵۰ هزار جانباز و ۴۲ هزار آزاده است، بیان کرد: اقتدار انقلاب به سادگی به دست نیامده است که امیدواریم در سایه این اقتدار دشمنان نظام و اسلام بیشتر منکوب شوند. 
وی با اشاره به این‌که همه تلاش مسئولان خدمت به مردم و دادن مسئولیت‌ها به جوانان انقلابی است، افزود: باید انقلاب و دستاوردهای آن به جوانان تشریح شود تا بتوانند در آینده، مسئولیت های خطیر را بر عهده بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز