فرماندار طارم:

حفظ وحدت از ضرورت های اصلی امروز کشور / مسئولین مکلف به ایجاد هم افزایی و حفظ وحدت در جامعه هستند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۵:۳۶
کد خبر: ۸۸۸۶۰۳
حفظ وحدت از ضرورت های اصلی امروز کشور / مسئولین مکلف به ایجاد هم افزایی و حفظ وحدت در جامعه هستند
صفری با اشاره شرایط حاکم بر منطقه و جامعه بین المللی حفظ وحدت را از ضرورت های امروز کشور برشمرد و تاکید کرد: همه مسئولین مکلف اند در راستای حفظ وحدت و افزایش هم افزایی در شهرستان تلاش کنند و در این راستا بر نقش محوری امام جمعه تاکید نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان طارم جهت تکریم از امام جمعه سابق و معارفه امام جمعه جدید شهرستان با ریاست ستار صفری فرماندار طارم و با حضور معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، و جمعی از ائمه جماعات و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار طارم اظهار داشت : هفته دولت فرصتی مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توسط دولت های خدمتگزار به مردم ارائه می شود و بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بایستی این دستاوردها بدون بزرگنمایی برای مردم تشریح گردد.

صفری با بیان اینکه قطعا کاستی ها و مشکلاتی در کشور و شهرستان وجود دارد افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و محدودیت منابع مالی، دستگاههای اجرایی تلاش می کنند تا بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به مردم شهرستان ارائه نمایند.

وی نماز جمعه را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: در حال حاضر در بیش ۹۰۰ نقطه جغرافیایی نماز جمعه برپا می گردد که مرکز وحدت مسلمین، میعادگاه عاشقان و محل قدرت نمایی سیاسی و اجتماعی کشور می باشد و اظهار امیدواری کرد: از این فرصت معنوی در راستای ایجاد هم افزایی و وحدت بین مردم و مسئولین در شهرستان نهایت بهره برداری را ببریم.

این مسئول با اشاره شرایط حاکم بر منطقه و جامعه بین المللی حفظ وحدت را از ضرورت های امروز کشور برشمرد و تاکید کرد: همه مسئولین مکلف اند در راستای حفظ وحدت و افزایش هم افزایی در شهرستان تلاش کنند و در این راستا بر نقش محوری امام جمعه تاکید نمود.

فرماندار طارم در ادامه بر ضرورت توجه به نقش مباحث اجتماعی و فرهنگی در کنار مباحث عمرانی و اقتصادی در توسعه منطقه تاکید نموده و گفت: متاسفانه عدم توجه یا کم توجهی به موضوعات اجتماعی و فرهنگی منجر به بروز برخی آسیب های اجتماعی می گردد که بر اقتصاد و توسعه جامعه نیز تاثیر می گذارد .

وی با بیان اینکه شهرستان طارم در حوزه آسیب های اجتماعی اعتیاد، طلاق و کودک همسری نیازمند توجه ویژه ای است افزود: می طلبد جامعه روحانیت نیز با محوریت امام جمعه در کنار اقدامات جدی دستگاههای اجرایی به این حوزه ورود نماید .

صفری تاکید کرد : همه بایستی تلاش کنند در کنار جایگاه حقوقی به مسئولیت اجتماعی خویش در برابر آسیب های اجتماعی عمل نمود‌.

وی در پایان با اشاره به تعامل بسیار خوب و وحدت و همدلی با دفتر امام جمعه شهرستان گفت : این تعامل و وحدت همواره حفظ خواهد شد.

فرماندار طارم، شهرستان طارم را یک منطقه آرام و امن، دارای مردم زحمتکش و قدردان ، وابسته به کشاورزی و دارای درآمد متوسط بالا عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز