رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

تعداد دوازده هزار و ۵۲۵ خانواده در استان زنجان اسکان داده شده اند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۱:۰۹
کد خبر: ۸۸۸۶۳۷
تعداد دوازده هزار و ۵۲۵ خانواده در استان زنجان اسکان داده شده اند
فضایل خاتمی با اشاره به آمادگی کامل گروه های اسکان مهمانان تابستانی گفت: تا روز جمعه یکم شهریور ماه سال ۹۸ تعداد یک هزار و 993 خانواده با تعداد هفت هزار و 174 نفر و دوازده هزار و 83 نفرروز در استان زنجان اسکان داده شده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فضایل خاتمی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان ازاسکان یک هزار و 993 خانواده تا پایان روز جمعه یکم شهریور ماه سال جاری خبر داد.
 خاتمی با اشاره به آمادگی کامل گروه های اسکان مهمانان تابستانی گفت: تا روز جمعه یکم شهریور ماه سال ۹۸ تعداد یک هزار و 993 خانواده با تعداد هفت هزار و 174 نفر و دوازده هزار و 83 نفرروز در استان زنجان اسکان داده شده اند.

وی همچنین آمار اسکان فرهنگیان در استان زنجان را تا پایان یکم شهریور ماه سال جاری دوازده هزارو525 خانواده با تعداد چهارهزار و 508 نفر برشمرد که با احتساب روزهای اقامت مهمانان این رقم به 77 هزارو 767 نفرروز می رسد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان تعداد پایگاه های پذیرش در سطح استان را 14 پایگاه خواند و افزود: بنا به گزارشات رسیده و بازخوردهایی که از نتایج بازدیدها و نظرسنجی ها به عمل آمده میزان رضایت مسافران تابستانی از وضعیت اسکان و پذیرش در بالاترین سطح قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز