با حضور استاندار زنجان:

نمایشگاه هفته دولت آغاز به کار کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۶:۴۱
کد خبر: ۸۸۹۰۶۵
نمایشگاه هفته دولت آغاز به کار کرد
استاندار زنجان در مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه دستاوردهای دولت در زنجان اظهار کرد: در نمایشگاه مربوط به هفته دولت، عملکرد و دستاوردهای دستگاه‌های دولتی به سمع و نظر مردم می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته دولت، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی روستا، اظهار کرد: بیست و چهار روز است که این جشنواره برگزار شده و هفته اول آن مربوط به روستاهای کشور، هفته دوم به اقوام و عشایر کشور و هفته سوم نیز به نمایشگاه دولت اختصاص یافت.

مقام عالی استان با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه هفته دولت در زنجان، افزود: زمانی که عملکرد مدیران و دستگاه‌ها به مردم ارائه می‌شود، ضمن اینکه مردم از پیشرفت‌هایی که در استان و کشور اتفاق ‌افتاده، آگاه می‌شوند، برای رفع ایرادات و اشکالات نیز ایده ارائه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایده و نظرات مردمی در بحث رفع مشکلات مدیریتی و دغدغه دستگاه‌ها تاثیر به‌سزایی دارد، تصریح کرد: در مجموع، 80 پروژه برای امسال در نظر گرفته شده که در مجموع نیاز به 4340 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا فعال شود.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌های استان در هفته دولت، یادآور شد: تعداد 507 پروژه در سطوح خرد و کلان در هفته دولت با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر 10 هزار و 66 میلیارد تومان به افتتاح خواهد رسید که امروز بخشی از آن در ابهر به بهره‌برداری رسید و فردا نیز بخشی دیگر در خدابنده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اعلام اینکه در هفته دولت امسال چند وزیر و معاون رئیس‌جمهور به زنجان سفر خواهند کرد، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه با حضور یکی از وزرا در شهرستان‌های ابهر و زنجان پروژه‌هایی افتتاح خواهد شد و روز سه‌شنبه نیز با حضور وزیر نیرو چند پروژه افتتاح شده و در روز چهارشنبه، زنجان میزبان معاون رئیس‌جمهور و مدیرعامل جمعیت ‌هلال‌احمر بوده و در روز پنج‌شنبه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آخرین مهمان هفته دولت در استان زنجان خواهد بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان زنجان از ۲۹ مرداد در مجموعه تفریحی و گردشگری ائل داغی (گاوازنگ) زنجان آغاز به کار کرده، و همزمان با آغاز هفته دولت به صورت رسمی و با حضور مقام عالی اجرایی استان افتتاح شد.

استاندار زنجان در ادامه از غرفه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های تابعه در این نمایشگاه بازدید کرد.

در این نمایشگاه که تا چهارم شهریور ادامه دارد، دستگاه‌های اجرایی استان با برپایی غرفه اطلاع‌رسانی و استقرار میز خدمت ضمن ارائه دستاوردهای شاخص دستگاه خود، پاسخگوی مراجعان نیز می‌باشند.

همچنین جشنواره استانی و ملی روستا و جشنواره ملی آش ایرانی نیز پیش از این در محل گاوازنگ برگزار شد و نمایشگاه هفته دولت در ادامه این نمایشگاه‌ها برپا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز