معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان تاکید کرد:

سمن ها غیر دولتی ، غیر انتفاعی و غیر سیاسی هستند، باید مواظب باشند که وارد بازی های سیاسی نشوند

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۱:۳۲
کد خبر: ۸۸۹۱۸۲
سمن ها غیر دولتی ، غیر انتفاعی و غیر سیاسی هستند، باید مواظب باشند که وارد بازی های سیاسی نشوند
مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان: با اشاره به اهمیت دادن به حضور زنان در دولت افزود: توجه به بانوان و جوانان در انتصابات دولتی از سطح مدیران کل ، معاونان ، بخشداران، همواره مورد تاکید و توجه بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در نشست صمیمی با سمن های جوانان استان زنجان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت:  ما برای همه اقشار جامعه نشست های سه ماهه برنامه ریزی کرده ایم که برای جوانان و سمن ها و تشکل های مردمی پر رنگ تر خواهد بود. ولی از آنجا که احتمالا همه نتوانند حضور پیدا کنند لذا با دبیران و نمایندگان آنها این نشست ها را برگزار خواهیم کرد تا از این رهگذر زمینه ای بسازیم برای برون رفت از مشکلات جوانان . 

معاون سیاسی استانداری ضمن اشاره به نحوی برخورد دولت با مسایل جوانان و ایجاد فرصت های مناسب برای آنان افزود: دولت در رویکرد خود با جوانان یک نگرش ویژه دارد، باور جوانان و جوان باوری .

مرادی نافچی با اشاره به اهمیت دادن به حضور زنان در دولت افزود: توجه به بانوان و جوانان در انتصابات دولتی از سطح مدیران کل ، معاونان ، بخشداران، همواره مورد تاکید و توجه بوده و هست.

وی  تاکید نمود که : دولت می بایست با مشارکت دادن سمن های جوانان در برنامه ها به چابک سازی جوانان اهمیت دهند. ارائه طرح و برنامه در راستای اساسنامه نکته مهمی است که باید مورد توجه سمن های جوانان قرار گیرد.

وی اشاره نمود که سمن ها باید برنامه محور باشند . باید یادشان باشد که سمن ها عیر دولتی ، غیر انتفاعی و عیر سیاسی هستند. باید مواظب باشند که وارد بازی های سیاسی نشوند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به چگونگی حرکت صحیح سمن ها گفت: جوانان عزیز باید به یاد داشته باشند که آنچه مایه پیشرفت آنها در طرح هایشان است اعتماد مردم به آنهاست . در این چهارچوب برای تحقق یک امر باید اعتماد مردم را همراه داشته باشند چرا که ای شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی تبدیل شده اند.

در میانه این نشست جوانان به طرح پاره ای از مسایل و مشکلات خود پرداختند که معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان پرداختن به آنها را در یک فرصت دیگر پس از هفته دولت موکول نمود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز