معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

برنامه هایی چون هفته جوان، هفته ازدواج توسط جوانانمان در قالب سمن ها و تشکل های مردمی بخوبی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۶:۰۳
کد خبر: ۸۸۹۴۵۳
برنامه هایی چون هفته جوان، هفته ازدواج توسط جوانانمان در قالب سمن ها و تشکل های مردمی بخوبی برگزار شد
لیلا کریمی معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان: ما در حال حاضر 85 فقره صدور مجوز داریم که 65 مورد آنها دارای اعتبار نامه هستند و مابقی نیز در حال تکمیل موارد مذکور هستند. این سمن ها اکثرا فعال و بعضا نیمه فعالند که نیاز است آنها را یاری کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ لیلا کریمی معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست صمیمی با سمن های جوانان استان زنجان ضمن تشکر از معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان که در کوران کاری هفته دولت بر جوانان ارج نهاده و در این جلسه شرکت کردند گفت: هدف معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ایجاد زمینه های مشارکت جوانان در قالب سمن و تشکل های مردم نهاد است و همچنین تسریع فعالیت آنها، تا توانا تر در عرصه اجتماعی حضور داشته باشند .

کریمی ضمن اشاره به حضور پر رنگ سمن ها افزود: در حال حاضر ما تشکل هایی از جوانان را داریم که با توانمندی و دانشمندی قابل احترامی در سطح جامعه به فعالیت می پردازند. بسیاری از این سمن ما را در فعالیت های اداره کل یاری می کنند و پیوسته در کنار ماهستند. برنامه هایی چون هفته جوان، هفته ازدواج و بسیاری برنامه های دیگرتوسط جوانانمان در قالب سمن ها و تشکل های مردمی بخوبی برگزار می گردد. سمن ها در حوزه های گوناگون چون اوقات فراغت و بسیاری برنامه های ویژه جوانان در کنار ما بوده هستند.

معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با سمن ها به لحاظ کمی گفت:

ما در حال حاضر 85 فقره صدور مجوز داریم که 65 مورد آنها دارای اعتبار نامه هستند و مابقی نیز در حال تکمیل موارد مذکور هستند. این سمن ها اکثرا فعال و بعضا نیمه فعالند که نیاز است آنها را یاری کنیم . در هر صورت برگزاری این نشست به جهت دلگرمی جوانان و شنیدن صحبت ها و طرح مشکلات و مسایل سمن و تشکل های مردمی بود . خوشحالیم که جوانانی جسور و اندیشمنددر کنار خود داریم .

لیلا کریمی معاون فرهنگی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم به یاری مجموعه بزرگان استانداری و همچنین مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان زنجان که پیوسته همگام و همسو با سمن ها گام برداشته اند، در آینده نزدیک شاهد موفقیت های دوچندان در میان جوانانمان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز