وزیر کشور در بدو ورود به زنجان:

خوشبختانه مرزها در امنیت کامل به سر می‌برند/ چهار مرز برای تردد زائران اربعین آماده است

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۸۹۵۳۱
خوشبختانه مرزها در امنیت کامل به سر می‌برند/ چهار مرز برای تردد زائران اربعین آماده است
وزیر کشور گفت: اقدامات خوبی برای سفر زائران اربعین به کربلای معلی انجام شده و چهار پایانه مرزی برای تردد زائران آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، در بدو ورود به زنجان ضمن اشاره به امنیت بالای مرزهای کشور در غرب و شرق اظهار کرد: خوشبختانه مرزها در امنیت کامل به سر می برند و ما در شرایط بسیار بسیار خوبی هستیم. در شرق کشور با توجه به ضعف کنترل از سوی مسولین کشورهای افغانستان و پاکستان، ما رصد دائمی داریم و زحمت اصلی کار بدوش ایران است که مزبانی ناجا و سپاه وظایف خودشان را بخوبی انجام می دهند. در غرب کشور هم وظعیت به همین گونه است. همکاری ما کشور عراق بسیار خوب است. آنها نیز همکاری مطلوبی با ما دارند. ترکیه نیز همکاری خوبی با ما دارد و هیچگونه مشکل خاصی نداریم. با توجه به اهمیت امنیت این مناطق بر اساس دستور مقام معظم رهبری، اعتبار خوبی از محل صندوق توسعه ملی برای افزایش امنیت در مرزهای کشور در نظر گرفته شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: اقدامات خوبی برای سفر زائران اربعین به کربلای معلی انجام شده و چهار پایانه مرزی برای تردد زائران آماده شده؛ همچنین مرز خسروی هم به آن اضافه شده است.

رحمانی فضلی در راستای برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: از چند ماه گذشته اقدامات شروع شده و بر اساس برنامه ریزی ها امور در حال پیگیری است. امیدواریم امسال شاهد انتخابات پرشور در کشور باشیم.

قرار است ساعت 11.30 در ادامه رسما جشنواره شهید رجایی را افتتاح نماید.در این بین دیدار با خانواده شهید شهریاری نیز در دستور کار است . امروز ساعت 15.30 بعد از ظهر در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد حضور یافته و در ادامه ساعت 17.30 از نمایشگاه هفته دولت در مجموعه تفریحی گاوازنگ بازدید کند.

photo_2019-08-26_09-45-26

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز