مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با توجه به مذاکرات انجام شده مابین ایران ترانسفو، پارس سویچ و دانشگاه تهران خواستار شد:

ضرورت ایجاد مرجع آزمایشگاه ترانسفورماتورهای فشار قوی کشور در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۵:۵۰
کد خبر: ۸۹۱۵۲۴
ضرورت ایجاد مرجع آزمایشگاه ترانسفورماتورهای فشار قوی کشور در استان زنجان
دکتر بهزاد ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو اظهار کرد: در حال حاضر آزمایشگاه مرجع برای ترانسفورماتور در کشور وجود ندارد لذا با توجه به مذاکرات انجام شده مابین گروه صنعتی ایران ترانسفو .، پارس سویچ و دانشگاه تهران امکان ایجاد این آزمایشگاه در زنجان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با توجه به مذاکرات انجام شده مابین ایران ترانسفو، پارس سویچ و دانشگاه تهران خواستار تخصیص ارز کافی جهت انجام این پروژه گردید.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو اظهار کرد: در حال حاضر آزمایشگاه مرجع برای ترانسفورماتور در کشور وجود ندارد لذا با توجه به مذاکرات انجام شده مابین گروه صنعتی ایران ترانسفو .، پارس سویچ و دانشگاه تهران امکان ایجاد این آزمایشگاه در زنجان وجود دارد.

download

دکتر بهزاد ظهیری که در جلسه نشست مدیران و فعالان صنعت آب و برق استان زنجان که با حضور وزیر نیرو در استانداری زنجان برگزار گردید ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: در حال حاضر آزمایشگاه مرجع برای ترانسفورماتور در کشور وجود ندارد لذا با توجه به مذاکرات انجام شده مابین ایران ترانسفو، پارس سویچ و دانشگاه تهران؛ شرکت ایران ترانسفو در زنجان امکان و پتانسیل ایجاد این آزمایشگاه را دارد. در این راستا تقاضا داریم  وزیر محترم نیرو با تخصیص ارز کافی جهت پروژه مذکور  مساعدت لازم را  بنمایند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو افزود :  با توجه به پیشگامی وزارت نیرو در راستای صرفه جویی در مصرف کاغذ و حذف قبوض کاغذی،  امیدواریم  وزیر محترم و فرهیخته نیرو، دستورات لازم را در جهت برگزاری مناقصات وزارت نیرو و مستند سازی آن به صورت الکترونیکی صادر فرمایند، چراکه برای محصولاتی چون ترانسفورماتور و تنها برای اطلاعات نهایی آن ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ برگ کاغذ مصرف می شود که امیدواریم با مساعدت جناب آقای مهندس متولی زاده این مشکل نیز مرتفع گردد.

دکتر بهزاد ظهیری در ادامه با اشاره به تخصیص ارز برای قطعات و محصولات  تولید شده در گروه صنعتی ایران ترانسفو تصریح کرد:  متاسفانه در  بانک مرکزی گاهی  پرونده این صنعت ،با صنایع کم اهمیت تر در یک رده قرار می گیرد ومدت زمان چند هفته و گاهی تا یک ماه  باید به انتظار نشست تابرای آن ارز تعلق گیرد.  لذا امید است وزیر محترم نیرو تمهیدی بکار بندند و مساعدت لازم را مبذول بفرمایند تا با رایزنی های لازم  با بانک مرکزی مشکل مذکورنیز مرتفع گردد.

ظهیری در پایان ضمن اشاره به دقت و سرعت عمل وزارت نیرو و همچنین شرکت توانیر در پاسخگویی به مکاتبات و پیگیری نامه های گروه صنعتی ایران ترانسفو،اظهار داشت:  این همگرایی و همسویی باعث دلگرم شدن تولید کننده و بخش خصوصی خواهد شد.

 گفتنی است دکتر اردکانیان وزیر نیرو نیز در این جلسه برای موارد خواسته شده مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو قول مساعد داد.

حفاظت-و-خطاهای-ترانس-های-قدرت-728x405

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز