مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

تنها مشکل ما واگذاری ۲۸ درصد سهام شرکت به بخش خصوصی است

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۲۲:۵۲:۲۶
کد خبر: ۸۹۴۹۶۷
تنها مشکل ما واگذاری ۲۸ درصد سهام شرکت به بخش خصوصی است
مدیر عامل ایران ترانسفو تنها مشکل شرکت را واگذاری ۲۸ درصد سهام شرکت با ۱۵ درصد پیش پرداخت در سال ۹۴ به بخش خصوصی اعلام کرد که علیرغم اینکه کل ارزش سهام واگذاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان بوده در حال حاضر معادل همان مبلغ به سازمان خصوصی سازی بدهکار است. ولی در این مدت صدها میلیارد تومان از فروش سهام شرکت و سود سهام منتفع گردیده که ۱۰۸ میلیارد تومان آن سود سهامی بوده که پولی بابت آن پرداخت نکرده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ بهزاد ظهیری به عنوان سخنران نماینده بخش صنعت استان در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شده بود شرکت داشت.  

وی ضمن اظهار خشنودی از سفر آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه به استان زنجان اظهار داشت: این گروه حدود ۵۰۰۰ نفر نیرو دارد که حدود ۸۵ درصد از نیاز صنعت برق کشور به ترانسفورماتور از طریق شرکت ایران ترانسفو‌ تامین می گردد.  علیرغم اوضاع اقتصادی درسال جاری نه تنها تعدیل نیرو نداشته ایم بلکه حدود ۲۰۰ نفر نیروی جدید نیز استخدام کرده ایم.بهزاد ظهیری در ادامه افزود: ایران ترانسفو‌ هیچگونه بدهی معوق بیمه ای ، مالیاتی و‌بانکی ندارد و در شرایط تحریم توانسته است با رشد تولید ، برنامه فروش خود را صد درصد افزایش دهد.

مدیر عامل ایران ترانسفو تنها مشکل شرکت را واگذاری ۲۸ درصد سهام شرکت با ۱۵ درصد پیش پرداخت در سال ۹۴ به بخش خصوصی اعلام کرد که علیرغم اینکه کل ارزش سهام واگذاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان بوده  در حال حاضر معادل همان مبلغ به سازمان خصوصی سازی بدهکار است. ولی در این مدت صدها میلیارد تومان از فروش سهام شرکت و سود سهام منتفع گردیده که ۱۰۸ میلیارد تومان آن سود سهامی بوده که پولی بابت آن پرداخت نکرده است و در حال حاضر ارزش سهام در دست ایشان حدود ۸۵۰ میلیارد تومان می باشد. وی در رابطه با عدم اقدام سازمان خصوصی سازی گفت: چگونه می شود شخصی با پرداخت مبلغی بسیار ناچیز بیش از هزار میلیار تومان منافع کسب کند؟ چرا وقتی کسی حقوق دولت را نمی دهد سازمان خصوصی سازی اقدامی نمی کند؟

13980609000619_Test_PhotoN

مدیر عامل ایران ترانسفو همچنین از ریاست قوه قضاییه خواستار تشکیل کمیته های پالایش قوانین مرتبط با کسب و کار در استانها گردید .

ایشان در خاتمه سخنانش ضمن ابراز خرسندی از فرمایشات ریاست قوه قضاییه در حمایت از مدیران شجاع و مبتکر، خواستار حمایت قوه قضاییه از مدیرانی گردید که در شرایط تحریم با ابتکار عمل و دور زدن تحریم ها موجب تداوم تولید و اشتغال می شوند .

اظهارات بهزاد ظهیری مورد توجه حاضرین به ویژه بخش صنعت قرار گرفت.  آیت اله رییسی در جمع بندی موارد  مطروحه در جلسه شورای اداری در پاسخ، ضمن صدور اوامر لازم جهت رفع مشکلات اظهار داشت بر اساس گزارش‌ها در ایران ترانسفو کسی آمده بدون اینکه آورده‌ای داشته باشد بیش از هزار میلیارد به دست آورده است حال آیا مردم این را می‌پذیرند؟ آیا این موضوع خصوصی سازی واقعی است؟ بخشی از سهام به شخصی واگذار شده که بدون آورده صاحب هزار میلیارد پول شده است که هیچ کس آن را نمی‌پذیرد لذا با کمک مدیران باید پیگیری شود.

آیت اله رییسی درباره تنقیح قوانین تاکید کرد: این موضوع نیز با سران سه قوه پیگیری شده تا به یک جای روشنی برسیم.

رییس قوه قضاییه در پایان گفت : با قدرت و جرات کار کنید .ماهم به عنوان قوه قضاییه پشتتان خواهیم بود و یقین بدانید مدیری که با جسارت تحریم ها را دور می زند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید و دشمن را زمین گیر کند را به عنوان یک مدیر شجاع حمایت میکنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز