استاندار زنجان:

سند راهبردی آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۹:۴۳
کد خبر: ۸۹۷۳۲۰
سند راهبردی آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شود
نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: سند راهبردی انجام شده در آموزش و پرورش باید اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) در رابطه با طرح نذر خون، اظهار کرد: خداوند فرمودند که خون خود را بیهوده هدر ندهید. به عقیده من یکی از بزرگ‌ترین کمک‌ و انفاق، نذر خون است که مردم به جای مراسم قمه‌زنی می‌توانند خون خود را در مراکز انتقال خون اهدا کنند، زیرا یک واحد خون می‍‌‌تواند جان سه نفر را نجات دهد.

وی افزود: برای آغاز سال تحصیلی جدید باید مصوبه‌ای ابلاغ شود که بر اساس این مصوبه همه مدیران استان و شهرستان‌ها موظف به حضور در یک مدرسه هستند. آموزش و پرورش جایگاه بسیار ارزنده‌ای دارد و معلم نیز دارای ارزش و جایگاه والایی است و ما نیز موطف به حفظ این جایگاه هستیم و برخی مسائل نباید در آموزش و پرورش رسوخ پیدا کند، البته این به این معنی نیست که رسوخ داشته باشد ولی نباید کاری کنیم که منجر به شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی شود.   

استاندار زنجان تاکید کرد: فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب است و هیچ‌کس حق منعقد کردن کلامی در رابطه با 2030 را ندارد ولی سند راهبردی انجام شده باید اطلاع‌رسانی شود.

وی همچنین در رابطه با درآمد اختصاصی به آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: درآمد اختصاصی برای آموزش و پرورش محدودیتی ندارد زیرا من به آموزش و پرورش ایمان و اعتقاد دارم و راهکارها باید برای تصویب در شورای آموزش و پرورش مطرح شود.

استاندار زنجان گفت: همه در وارد شدن کوچکترین خدشه آموزش و پرورش سهیم هستند و در میان واقعیت ها بایددرست انعکاس داده شود زیرا، این نهاد حرمت و جایگاه بسیار بالایی دارد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته معاون هماهنگی امور عمرانی اوایل هفته آینده وظیفه دارد با برگزاری جلسه ای برای بازگشایی مدارس با حضور شهرداران، بخشداران، فرمانداران و مدیران کل آموزش و پروش و نوسازی مدارس، تمهیدات لازم و آمادگی کامل برای سال تحصیلی جدید مهیا شود.

به گفته نماینده عالی دولت در استان، همه مدیران و معلمان مدارس شهرستانهای استان موظفند در آغاز سال تحصیلی در مدارس حضور داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز