معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تعمیر اساسی ۹۸ مدرسه در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۹:۲۹
کد خبر: ۸۹۷۳۲۸
تعمیر اساسی ۹۸ مدرسه در استان زنجان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره ‌کل آموزش وپرورش استان زنجان از تعمیر اساسی 98 مدرسه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل، اظهار کرد: امسال تعداد 98 مدرسه مورد تعمیرات اساسی قرار گرفته که این مهم با همکاری اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس انجام شده است.

وی افزود: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در کمیته تعمیر و تجهیز وظیفه بازسازی، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی و تعمیر تجهیزات مدارس را بر عهده دارد، لذا با بسیج همکاران، اطلاعات وضعیت سرویس‌های بهداشتی استان برآورد شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: پیگیر آن هستیم که با مساعدت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در انجام تعمیرات سرویس‌های بهداشتی گام موثری برداریم.

حسنلو خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم کارگروه تعمیر و تجهیز، ساماندهی اقلام اسقاطی در مدارس سطح استان است و بر این اساس با پیگیری‌های به عمل آمده موفق به اخذ مجوز فروش تعدادی از اموال منقول و غیرمنقول در حکم مصرفی از جمله 2735 قلم از اموال شهرستان طارم و 55 قلم از منطقه افشار، 449 قلم از منطقه انگوران، 1109 قلم از اقلام شهرستان ابهر، از اداره‌کل اموراقتصادی و دارایی استان شده‌ایم که می‌توان با رعایت مقررات قانونی به فروش رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز