به پاس ارائه خدمات و کمک رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان:

آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر به قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۲:۰۶
کد خبر: ۸۹۸۶۸۱
آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر به قرار گرفت
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از مدیریت هوشمندانه ، تلاشهای ارزشمند و اقدامات سازنده و انسان دوستانه ی مردم،فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان در حادثه سیل فروردین ماه امسال، تشکر و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با اهدای تندیس ویژه از آموزش و پرورش استان زنجان به پاس ارائه خدمات و کمک رسانی به مناطق سیل زده این استان،تقدیر به عمل آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از مدیریت هوشمندانه ، تلاشهای ارزشمند و اقدامات سازنده و انسان دوستانه ی مردم،فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان در حادثه سیل فروردین ماه امسال، تشکر و قدردانی به عمل آورد.به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،

احسان گوهری راد اظهار کرد: استان گلستان در فروردین ماه سیل مخربی را تجربه کرد و سه شهرستان استان خسارت فراوانی دیدند و همان زمان سیل کمک های مردمی و آموزش و پرورش به گلستان سرازیر شد که اداره کل آموزش و پرورش زنجان از پیشتازان این عرصه بود.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

از این که با تلاشهای ارزنده و خستگی ناپذیرتان در عرصه امدادرسانی و کمک به سیل زدگان استان گلستان همت گماردید،در کمال احترام به رسم ادب و اخلاص از زحمات دست اندرکاران مربوطه استان زنجان که در قالب طرح باران مهربانی اجرا شد،تقدیر و تشکر می گردد.

شایان ذکر است: طرح باران مهربانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در راستای کمک رسانی به هموطنان گرامی، فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز مناطق سیل زده کشور از جمله استان سیل زده گلستان، روز شنبه 31 فروردین ماه سال جاری در تمامی مدارس استان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز