مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد:

رشد ورزش زنجان در بستر المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۷:۴۱:۴۷
کد خبر: ۸۹۹۳۳۶
رشد ورزش زنجان در بستر المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر از افزایش 39 درصدی مدال های استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور را داد و اعلام کرد که استان میزبان مطلوبی برای 7 رشته ی ورزشی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:تعداد مدال های استان زنجان را از 43 مدال در سال 97 به 60 مدال در سال 98 ارتقا داده ایم و ما  افزایش 39 درصدی مدال های استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور را داشته ایم و همچنین برگزاری میزبانی مطلوب 7 رشته ی ورزشی را در زنجان و در سال 98 داشته ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه استان زنجان در سال 98 با کسب 60 مدال استعدادهای برتر ورزشی موفق شد تعداد مدال های خود را 17 مدال از سال 97 افزایش دهد تصریح کرد: ظرفیت و توان بالای ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان ورزشی استان بارها در عرصه های مختلف به نمایش در آمده است و ما در گذشته نیز افتخار آفرینی های بسیار داشته ایم و امتیاز ویژه ی این رقابت ها شناسایی استعدادها از سراسر استان در رشته های مختلف بود که آینده ی ورزشی کشور را رقم خواهد زد.
خلیلی با اشاره به میزبانی 7 رشته ی ورزشی پسران واترپلو، ژیمناستیک، بدمینتون، ووشو وسنگ نوردی در بخش پسران و سنگنوردی و کاراته در بخش دختران اظهار داشت: میزبانی ها در سطح بسیار مطلوب و با آمار رضایتمندی بالا برگزار شد و حضور تعداد زیاد ورزشکاران بستر ساز رشد و توسعه ی استان در عرصه ی ورزش ودیگر زمینه ها شد.
مدیر کل ورزش و جوانان همچنین افزود:: در رشته هایی که میزبان بودیم نیز مدال آور بودیم و در ووشو قهرمان شدیم و تعداد زیادی از ورزشکاران استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
 
 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز