رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت پذیرش دانش آموز از اول ابتدایی تا دکترا را دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰:۰۴
کد خبر: ۸۹۹۳۶۳
دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت پذیرش دانش آموز از اول ابتدایی تا دکترا را دارد
دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با داشتن نزدیک به 500 عضو هیئت علمی تمام وقت مشغول تعلیم هستند و با توجه به سرمایه نیروی انسانی هیچ کمبودی در مدرس و هیات علمی نداریم و فعالیت های علمی با سطح بالا در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:   دکتر فیروزفر در نشست خبری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد از سال 1361 طبق مجوز امام راحل(ره) آغاز به کار کرد. این دانشگاه بحران سد کنکور که معضلی برای کشور محسوب می شد را به تنهایی حل کرد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: چهار واحد و دو مرکز دانشگاه آزاد در استان زنجان فعال است و تعداد دانشجویان این دانشگاه 11 هزار نفرند که از این تعداد 7 هزار و 500 نفر در زنجان و مابقی در سایر شهرستان‌ها  و مراکز مشغول تحصیل هستند.

فیروزفر با بیان اینکه هدف دانشگاه آزاد اسلامی ورود موثرتر به حوزه آموزش و پرورش است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ظرفیت پذیرش دانش آموز از اول ابتدایی تا دکترا را دارد . در این راستا با انتقال سایت اعتمادیه به واحد سایت امام در سال آینده بزرگترین مجتمع آموزشی زنجان در مقاطع  ابتدایی،متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم به بهره‌برداری می رسد و پیش ثبت نام این مرکز از اسفند ماه امسال آغاز می گردد. این مرکز با 7 هزار هکتار مساحت و 200 هزار متر مربع فضای آموزشی رسالت خود را در بحث مهارت‌آموزی ارائه خواهد کرد.

8

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با داشتن نزدیک به 500 عضو هیئت علمی تمام وقت مشغول تعلیم هستند و با توجه به سرمایه نیروی انسانی هیچ کمبودی در مدرس و هیات علمی نداریم و  فعالیت های علمی با سطح بالا در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اجرا می شود.

دکتر فیروزفر در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در 82 رشته کارشناسی ارشد، 24 رشته دکترا و تقریبا تمامی رشته‌های کارشناسی موجود کشور، پذیرش دانشجو دارد، افزود: در رشته های پر تقاضا مثل  رشته‌های هنر ظرفیت لازم ایجاد شده است و در سال جاری آماده پذیرش دانشجو در رشته هایی مثل طراحی لباس، گرافیک، نقاشی، بازیگری، مشاوره، مدیریت مالی، علوم مهندسی، صنایع غذایی، مدیریت صنایع کوچک، گیاه پزشکی و مهندسی پلیمر هستیم.دانشگاه آزاد اسلامی  تا 28 شهریور در همه رشته‌های کارشناسی پیوسته امکان ثبت نام را ایجاد کرده است و در رشته‌های  کاردانی و کارشناسی مهلت ثبت‌نام در واحدها تا 6 مهرماه امکان پذیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شهریه دانشجویی اظهار داشت: عدد پرداختی بسیار معقول و مناسب بوده و چند سال است که دانشگاه آزاد افزایش شهریه نداشته است و بعضا شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد حتی از شهریه یک دانش‌آموز در مدرسه غیردولتی کمتر است و این عدد در برخی از رشته های علوم انسانی به کمتر از 3 میلیون تومان در سال می رسد. این مساله باعث گرایش بیش تر جوانان به تحصیل در دانشگاه شده است. ما با ارائه تسهیلات و وام دانشجویی و همچنین تقسیط شهریه و تخفیفات دانشجویی این مشکل را تسهیل کرده ایم.

9

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز