استاندار زنجان ضمن دیدار از نمایشگاه پاییزه لوازم التحریر:

هدف از برگزاری نمایشگاه، سرشکن کردن قیمت کالاها است

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۳:۵۶
کد خبر: ۸۹۹۵۸۱
هدف از برگزاری نمایشگاه، سرشکن کردن قیمت کالاها است
فتح الله حقیقی: هدف از برگزاری نمایشگاه، سرشکن کردن قیمت این کالاها است و در نمایشگاه قیمت برخی کالاها تقریبا 20 درصد کمتر از بازار و در برخی موارد که توزیع‌کننده هستند، قیمت کالاها تا 40 درصد کمتر از قیمت بازار دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان: فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان ضمن دیدار از نمایشگاه پاییزه، گفت: پیش از حضور در در نمایشگاه از چند فروشگاه لوازم‌التحریر بازدید به عمل آمد که می‌توان گفت قیمت این کالاها که مایحتاج دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه محسوب می‌شود، مناسب است.  

حقیقی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه، سرشکن کردن قیمت این کالاها است و در نمایشگاه قیمت برخی کالاها تقریبا 20 درصد کمتر از بازار و در برخی موارد که توزیع‌کننده هستند، قیمت کالاها تا 40 درصد کمتر از قیمت بازار دیده می‌شود.  

استاندار زنجان افزود: غرفه‌داران نمایشگاه پاییزه از دو قسمت بخش خصوصی و بخش تعاونی تشکیل شده است که بخش تعاونی، کالاها را با قیمتی کمتر از قیمت بازار ارائه می‌کند و بخش خصوصی نیز بر اساس ساز و کار تعریف شده و بر اساس قانون نمایشگاه 15 درصد زیر قیمت بازار، کالاها را عرضه می‌کند.  

استاندار زنجان با بیان اینکه قیمت لوازم‌التحریر بالا است، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی برای مردم آن‌گونه که باید اتفاق نیفتاده و مردم نسبت به حضور بخش‌های تعاونی در این نمایشگاه ناآگاه هستند و انتظار می‌رود که نسبت به اطلاع‌رسانی در این رابطه، اقدام جدی انجام شود تا سبب نارضایتی مردم و بازدیدکنندگان نشود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز