فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، امروز صبح در رژه نیروهای مسلح ، عنوان نمود:

هر توطئه ای، از سوی رزمندگان اسلام در نطفه خفه می شود

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴:۵۳
کد خبر: ۹۰۱۲۰۳
هر توطئه ای، از سوی رزمندگان اسلام در نطفه خفه می شود
رژه نیروهای مسلح در واقع بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهدا و اعلام آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان زنجان،گفت: رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس همواره در صحنه بودند و خوش درخشیدند. رژه نیروهای مسلح در واقع  بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهدا و اعلام آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه جبهه استکبار در راس آنها آمریکا شیطان بزرگ برای از بین بردن نظام اسلامی به صحنه آمدند. با هدایت و فرماندهی امام عزیز و مردم شریف ایران اسلامی ملت ایران وارد صحنه دفاع مقدس شده و هشت سال در برابر جبهه استکبار ایستاده و جانبازی کرده و شهید تقدیم کردند.

جایگاه

سردار جهانبخش کرمی در ادامه سخنان خود: امام فرمود ما در جنگ ابهت شرب وغرب را شکسته و در مبارزه با دشمنان اسلام روی پای خود ایستادیم. بیداری اسلامی،شکل گیری جبهه مقاومت و تشکیل بسیج اسلام به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.

سردار کرمی در پایان سخنان خود افزود: جمهوری اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه،مقاومت ملت ایران ،خون پاک شهدا و هوشیاری رزمندگان در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هر توطئه ای از سوی رزمندگان اسلام در نطفه خفه می شود.

سردار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز